لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور

آیندگان مساوی کرد اما صدرنشین باقی ماند



مسابقات روز سوم گروه ششم‌ لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور به میزبانی آیندگان هرمزگان در سالن فجر بندرعباس به پایان رسید.

 

به گزارش صبح ساحل، مرحله نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور در گروه ششم از پنجم مهرماه  به میزبانی باشگاه آیندگان در سالن فجر بندرعباس آغاز شده است.

در این پیکارها تیم آیندگان هرمزگان میزبان مسابقات با تیم های کورش کبیر زابل، چابک شیراز، درسا لارستان، ایثار جیرفت و مس رفسنجان هم گروه است.

گفتنی است که این مسابقات به صورت مجتمع برگزار می شود و از هر گروه دو تیم به دور بعد صعود خواهند کرد.

دوازده تیم حاضر در مرحله دوم مسابقات در دو گروه شش تیمی و به صورت مجتمع رفت و برگشت برگزار خواهند کرد که در پایان تیم های اول و دوم هر گروه به مسابقات لیگ یک فوتسال کشور در فصل جدید صعود خواهند کرد. با توجه به شیوع ویروس کرونا همه مسابقات  بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

در بازی نخست روز سوم این مسابقات و از ساعت ۱۴  تیم کورش کبیر زابل در یک بازی خوب و دیدنی تیم ایثار جیرفت را با نتیجه چهار بر یک شکست داد تا به نخستین پیروزی خودش در این رقابت ها دست پیدا کند.  در این بازی برای تیم كوروش كبير محمد رضا پام (٢بار) ، مصطفي كيخا و فرشاد كيانی گلزنی کردند.

تنها گل تیم ایثار جیرفت را هم اميرحسين شهدادی به ثمر رساند.
در بازی دوم روز سوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور دو تیم مس رفنسجان و درسا لارستان به مصاف هم رفتند که مس رفنسجان موفق شد با نتیجه پنج بر دو به برتری دست پیدا کند.

بازی سوم که از حساسیت زیادی برخوردار بود بین تیم های آیندگان هرمزگان میزبان گروه ششم و چابک شیراز برگزار شد. دو تیم با شش امتیازی که داشتند در صورت پیروزی در این دیدار می توانستند راه صعود خود به مرحله دوم هموار سازند. در نيمه نخست این تیم آیندگان بود که با برنامه بهتری بازی کرد و با تک گل حسن سپهری یک بر صفر به رختکن رفت. در نیمه دوم تیم شیرازی برای جبران گل خورده به میدان آمد که این موضوع باعث شد تا نیمه ای جذاب داشته باشیم. در ادامه این نیمه تیم چابک به گل مساوی دست یافت. شاگردان بزوال در تیم آيندگان که می خواستند سومین بازی خود را هم با پیروزی به پایان ببرند با گل آرمان پرواز به گل دوم دست یافتند اما این گل را هم تیم زرد پوش چابک شیراز جبران کرد تا دو تیم در پایان با تساوی دو دو به کار خود پایان دهند وامتیازات را تقسيم کنند. آیندگان با این تساوی هفت امتیازی شد وبا تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده بندی گروه ششم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور ایستاد.

در این مسابقه حسن دهقانی، مهرداد خانه داری، سینا بخشی ، حسین رحیمی، حسن سپهری، سعید اقتداری،  امیر اقتداری، حامد زرجام،  محمد رضا رسولی، آرمان پرواز، نوید آذری و علیرضا موسی فرد با هدایت هادی بزوال برای آیندگان به میدان رفتند. بازی چهارم تیم آیندگان فردا ساعت ۱۸ با تیم درسا لارستان می باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها