چهار روز تا پایان سومین مرحله ثبت نام "هنرکارت"



معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: کلیه اعضا صندوق اعتباری هنر می توانند از دوم مهرماه به مدت ده روز نسبت به ثبت نام هنرکارت اقدام نمایند.

به گزارش صبح ساحل، «صادق ارشیا» با اعلام این خبر افزود: هنرکارت نوعی کارت شناسایی حرفه ای هنرمندان است که هنرمندان دارای این کارت می توانند علاوه برخدماتی که از صندوق اعتباری هنر دریافت می کنند برای خرید واستفاده از کالا های فرهنگی با تخفیف ویژه نیز استفاده نمایند.
وی با بیان اینکه صندوق اعتباری هنر درسومین مرحله ثبت نام فراخوان نموده است کلیه اعضا صندوق می توانند از دوم مهرماه به مدت ده روز نسبت به ثبت نام هنرکارت اقدام نمایند، اضافه کرد: تا قبل این از فقط هنرمندان دارای درجه یک هنری و مشمولین بیمه تامین اجتماعی نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند.

ارشیا گفت:باتوجه به اینکه از این پس کلیه خدمات صندوق اعتباری هنر صرفا ازطریق هنر کارت ارائه خواهد شد عدم تمکیل فرم ثبت نام یا درج اطلاعات ناقص به منزله نهایی نشدن اطلاعات ثبتی متقاضی است لذا از هنرمندان استان که عضو صندوق هستند تقاضا داریم هرچه سریعتر نسبت  به ثبت نام درخواست هنرکارت خود اقدام نمایند.

لینک ثبت درخواست هنرکارت http://honar.cards/Home/signup است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها