آغاز عملیات اجرایی ساخت 3 پایگاه اورژانس در قشم



مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان قشم از آغاز خاك برداري و عملیات اجرایی ساخت 3 پروژه عمراني اورژانس (لافت، دولاب و رمکان) و مرکز خدمات جامع سلامت دولاب خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، حمیدرضا بهزادی گفت: مركز خدمات جامع سلامت روستاي دولاب يكي از چهار پروژه است كه عمليات ساخت آن در روستاي دولاب در متراژ 410 متر مربع آغاز شده است، و جمعيت 11 هزار و پانصد و سي نفري را در 6 روستا را تحت پوشش خدمات بهداشتي و درماني قرار مي دهد.

وی افزود: اعتبارساخت پروژه عمراني مركز خدمات جامع سلامت دولاب از محل اعتبارات متوازن استان بالغ بر ده ميليارد و700 ميليون ريال تامين مي شود.

مدير شبكه بهداشت و درمان قشم در ادامه با تاكيد بر ضرورت ساخت پايگاه اورژانس جاده اي در شهرستان قشم بيان کرد: ساخت سه پايگاه اورژانس 115 در روستاهاي لافت، رمكان و دولاب جمعا با اعتباري بالغ بر 10 ميليارد و پانصد ميليون ريال از محل اعتبارات استاني همزمان با مركز خدمات جامع سلامت دولاب شروع شده است.

بهزادي خاطر نشان كرد: در حال حاضر ۷ پايگاه فعال در سطح شهرستان قشم شامل: ۵ پايگاه ثابت در شهر قشم، سوزا، درگهان و روستاي دولاب و‌ طبل و يك پايگاه دريايي و يك پايگاه به صورت تفاهمنامه با اسكله كندالو در حال خدمات رساني به ساكنين مي باشند.

وی با تاكيد بر اهميت افزايش سطح امكانات بهداشتي و بهبود وضعيت خدمات رساني به مردم روستا، اظهار داشت: هدف از ساخت مركز خدمات جامع سلامت روستاي دولاب، فرسوده و قديمي بودن بافت ساختمان فعلي است، كه پيگيري مستمر تا ساخت كامل ساختمان و تجهيز آن جهت ارائه خدمت صورت خواهد گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها