علیرضا میرزایی رییس اداره راه و شهرسازی حاجی آباد :

پسربچه را سالم از حادثه واژگونی تریلر یافتیم



صبح ساحل، حوادث ـ دم دمای صبح  است و راهداران حاجی آبادی با چراغ دستی به دنبال پسر 6 ساله راننده تریلر هستند که خودرویش واژگون شده است، اما اثری از او نیست صدای دعای راننده جوان بلند می شود و از خدا می خواهد پسرش سالم باشد و پیدا شود که یک دفعه صدای یک نفر شنیده می شود که پیدایش کردیم...

علیرضا میرزایی رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان حاجی آباد می گوید:"ساعت 4 صبح یکی از آغاز روزهای سال 90 بود که باخبر شدم یک دستگاه تریلر در سمت تنگ زاغ واژگون شده است به سرعت من و چند نفر از همکاران سوار بر خودروی اداره به محل حادثه اعزام شدیم هوا تاریک بود و کم کم ترافیک جاده گره می خورد خودروی40 تنی حامل سنگ آهن  به علت نقض فنی ترمز از دست راننده خارج و واژگون شده بود ، راننده را که مجروج شده بود را بیرون آوردیم که می گفت پسرش کجاست...". زمانی که راهداران پی بردند این خودرو سرنشین دیگری دارد به جست و جو برای یافتن وی پرداختند.

"اطراف خودرو را گشتیم اما اثری از کودک 6 ساله نبود حتی به ذهنمان خطور کرد که نکند زیر خودرو گیر کرده باشد خودرو سنگین بود و نمی توانستیم آن را تکان دهیم دعا می کردیم که  سالم باشد هوا تاریک بود پس از ناامید شدن از یافتن وی در نزدیک خودرو، نیروها اطراف محل را گشتند تا آنکه این پسر که از ترس به خود می لرزید سالم در اطراف بوته ها یافتیم، او هنگام پرت شدن از خودرو،  از ترس در بوته ها  مخفی  شده بود...".

 مرگ راهدار در حین ماموربت

این مسوول40 ساله طی دوران 17 ساله خدمت، خاطرات تلخ و شیرینی در کارنامه دارد که تلخ ترین خاطره را مربوز به مرگ یکی از همکارانش در ماموریت دانست...

"5 صبح فروردین سال 89 یا 90 بود که با خبر شدم شهسواری یکی از دوستان صمیمی که از همان اول استخدام با هم بودیم و در آن زمان من مسوول اداره و وی رییس اداره راه و شهرسازی حاجی آباد  بود  تصادف کرده و متاسفانه جان باخته است باورم نمی شد زمانی که به تنگ زاغ رسیدم چشمم به خودروی که به آهن پاره ای تبدیل شده بود افتاد لحظات دردناکی بود وی برای واژگونی خودروی در تونل تنگ زاغ رفته بود که در همان جا خودروی هوو با سرعت به سمت خودروی  اداره راه می آید و وی که در خودرو بود در همان لحظه تصادف جان می دهد...".  

میزرایی متولد بافت کرمان، که در سال 75 بعد از اخذ کارشناسی عمران  به استخدام جهادسازندگی در سمت رییس عمران و صنایع و روستایی شهرستان حاجی آباد می شود تا سال 81 که با ادغام با اداره راه و ترابری، به سمت رییس عمران راه و روستایی در می آید. وی مسوولیت و سرپرست اداره  راه و ترابری شهرستان حاجی آباد را برعهده داشته و اکنون به عنوان رییس اداره راه و شهرسازی در حال خدمت است. این راهدار نجات حادثه دیدگان ، بهسازی جاده و روان سازی ترافیک  و.. را از لحظات خوش  یک راهدار می داند و از مسوولان مربوطه و ادارات مختلف می خواهد همکاری و تعامل خود را با این اداره مانند همیشه  ادامه دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها