استاندار هرمزگان:

بیش از ۲۲ پروژه در جزیره لارک با همکاری بنیاد مستضعفان در دست اجراست



استاندار هرمزگان گفت: بیش از ۲۲ پروژه در جزیره لارک با همکاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در دست اجراست و 9 پروژه به صورت کامل اجرا شده است.

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی چهارشنبه شب در نشست با سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال پروژه در بخش کوشا احمدی از توابع شهرستان حاجی آباد تعریف شده و دولت تاکید بسیاری برای رفع محرومیت این منطقه دارد.

وی افزود: ۵۶۰میلیارد ریال از این پروژه ها طی یکسال اخیر اتفاق افتاده و از مجموع اعتبارات پروژه های مشترک دولت و بنیاد مستضعفان در بخش احمدی، ۴۹۰ میلیاردریال پروژه در حال اجراست.

وی ادامه داد: ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار با مشارکت ۵۰ درصدی بنیاد مستضعفان به منظور اجرا و تکمیل راه ارتباطی کوشا احمدی نیز تخصیص خواهد یافت.

همتی با بیان اینکه بیش از ۲۲ پروژه در جزیره لارک با همکاری بنیاد مستضعفان در دست اجراست، گفت: ۹ پروژه به صورت کامل اجرا شده، ۸ پروژه دارای پیشرفت فیزیکی بین ۷۰ تا ۹۰ درصد و ۵ پروژه نیز دارای پیشرفت فیزیکی کمتر از ۵۰ درصد است.

استاندار هرمزگان از  انجام  هفت کیلومتر از رینگ جزیره لارک خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۵۲۰ میلیارد ریال از منابع دولتی و ۲۰ میلیارد ریال از سوی بنیاد مستضعفان برای تکمیل این مسیر تخصیص داده  شده است.

 همتی در بخش دیگری از صحبتهای خود از بررسی چند طرح مهم عمرانی در شرق هرمزگان با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در آینده نزدیک خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در سه شهرستان جاسک، سیریک و بشاگرد طرحی به‌ منظور احداث مسکن برای اقشار محروم با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد مستضعفان در دست تهیه است.

استاندار هرمزگان در این نشست اعلام کرد: در هفته های آینده و همزمان با سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به هرمزگان، بازدیدی از این مناطق صورت خواهد گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها