بازدید فرمانده کل سپاه از یگان‌های مستقر درجزیره ابوموسی



سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه فرمانده نیروی دریایی سپاه صبح امروز (شنبه) از جزیره ابوموسی و یگان های مستقر در این جزیره بازدید کرد.

به گزارش صبح ساحل، جمعی از معاونان ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی و سردار تنگسیری را در این بازدید که همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و  شهدای همرزمشان بود را همراهی می‌کردند.

فرمانده کل سپاه گفت: هر عمل دشمن را با ضربه‌ای متقابل، قاطع و مستحکم پاسخ می‌دهیم
سردار سلامی  در جزیره ابوموسی اظهار داشت:امروز برای ارزیابی و اطمینان از آمادگی‌های قدرتمندمان در دریا و در مقابله با دشمنانی که گاهی رجزخوانی‌ها و لفاظی‌هایی همراه با تهدید انجام می‌دهند، در اینجا حاضر شده‌ایم.
وی افزود: ما هم در عمل نشان داده‌ایم و هم در بیان اعلام می‌کنیم هر عملی که از سوی دشمن علیه ما سر بزند، آن را با ضربه‌ای متقابل، قاطع و مستحکم پاسخ می‌دهیم.
سردار سلامی اضافه کرد:این موضوع بارها ثابت شده است که ما هیچ تهدید و تعرضی از سوی دشمنان را رها نکرده و او را به حال خود وا نمی‌گذاریم.

بررسی وضعیت جزیره ابوموسی و ارزیابی میزان آمادگی یگان‌های مستقر و استحکامات، مواضع و تجهیزات دفاعی آن و نیز حضور در جمع بسیجیان و مردم از برنامه های سفر فرمانده کل سپاه به ابوموسی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها