آغاز عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور سرزه – فین



یوسف عابدینی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از شروع پروژه بهسازی و تعریض محور سرزه به سمت فین خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، یوسف عابدینی با اشاره به آغاز پروژه بهسازی و تعریض قطعه دوم محور سرزه – فین، گفت: با توجه به تعداد خانوار و جمعیت ساکن در این منطقه، بهسازی مسیر مذکور به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با تلاش مضاعف تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره برداری برسد تا شاهد افزایش ایمنی و سهولت رفت و آمد مردم منطقه و کاربران جاده ای باشیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان افزود: طول این مسیر 18 کیلومتر و عرض آن 11 متر می باشد که عملیات بهسازی و تعریض آن با مشخصات راه اصلي و با اعتباری بالغ بر 190 میلیارد ریال تحت نظارت حوزه معاونت فنی و راه روستایی این اداره کل آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف این پروژه کاهش خطرات، تصادفات و افزایش ایمنی است، خاطر نشان ساخت: در سال جاری اقدامات بسیار موثری در حوزه راه روستایی انجام شده است و در تلاش هستیم با تسریع در اتمام پروژه های در حال اجرا شاهد توسعه و تسهیل ارتباطات و همچنین افزایش ایمنی، کیفیت  و بهسازی محورهای مواصلاتی باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها