مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان:

توزیع عادلانه بار باعث حذف دلالان شده‌‌است



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به مطالبه رانندگان مبنی بر توزیع عادلانه بار طی سال های گذشته، گفت: با راه اندازی سامانه ارتباطی بین پایانه بار و اداره بندر، علاوه بر جلوگیری از فعالیت های غیرمجاز و غیرقانونی، توانسته ایم با حذف دلالی، رضایتمندی نسبی رانندگان را به دست آوریم که لازم است این راه با جدیت ادامه یابد.

 به گزارش صبح ساحل، «یوسف عابدینی»، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در نشست با صنوف حمل و نقل هرمزگان در حوزه کالا و مسافر با اشاره به افزایش شش درصدی تعداد بارنامه صادره حمل کالا در سال جاری نسبت به سال گذشته، گفت: از لحاظ میزان تناژ نیز در همین بازه زمانی شاهد رشد هفت درصدی  تناژ حمل کالاهستیم.

وی افزود: علی‌رغم مشکلات موجود به واسطه شیوع ویروس کرونا، تحریم‌ها، اقدامات لجستیکی حمل کالاهای اساسی توسط شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان ناوگان عمومي به خوبی انجام شد که لازم است از همه تلاش‌های صورت گرفته در این بخش نهایت قدردانی را داشته باشم. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: شفاف سازی و توزیع عادلانه بار موجب حذف دلالان و واسطه ها شده است.

‌یوسف عابدینی ضمن تاکید بر پیگیری امورات مربوط به رانندگان بخش مسافر ابراز کرد: تداوم ارائه خدماتی از قبیل سهمیه سوخت و اعطای لاستیک خودرو باید در دستور کار قرار گیرد.

‌وی گفت: شیوع بیماری کرونا تاثیر منفی بر فعالیت های حمل و نقل مسافر برونشهری داشته به طوری که ۴۱ درصد کاهش مسافر داشتیم و این موضوع بخش مسافربری جاده ای را دچار آسیب نموده است که این امر ضرورت همکاری کلیه دستگاههای اجرایی ذی مدخل جهت اعطاء مشوقها و معافیتها از جمله معافیتهای مالیاتی و بخشودگی هزینه های بالاسری ارائه خدمات در این بخش را دو چندان می سازد .

‌مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای با اشاره به نقش موثر انجمن های حمل و نقل استان گفت: به دنبال هدفمند سازی  قیمت سوخت ، با همراهی انجمن ها توانستیم با استفاده از ناوگان اتوبوس ظرفیت خدمات مسافربری درون استانی را به مقاصد مختلف افزایش دهیم که مورد استقبال هم استانی ها نیز قرار گرفته است.

‌راه اندازی مرکز معاینه فنی شهرستان میناب و بهره برداری از سه مجتمع جدید خدمات رفاهی بین جاده ای، از دیگر محورهای سخنان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای در این دیدار بود که با اعلام این خبر اضافه کرد: با بهره برداری از این مجتمع ها، تعداد کل مجتمع های فعال استان که خدمات رفاهی به کاربران جاده ای ارائه می نمایند، به ۳۷ عدد افزایش پیدا کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها