کشف تریاک از تانکر گاز در هرمزگان



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف سه تن و ۴۰۰کیلوگرم تریاک از پلیس هرمزگان در شهرستان جاسک خبر داد.

به گزارش صبح ساحل ، پلیس هرمزگان سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری گفت: ماموران انتظامی شهرستان جاسک با اشراف اطلاعاتی و هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر به استان مطلع شدند و با برنامه ریزی دقیق عملیاتی پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با اقدام گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به استان مشخص شد.
رییس پلیس استان هرمزگان ادامه داد: مأموران مستقر در ایست و بازرسی سدیج با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدراستان با چند تیم عملیاتی و پوششی شب گذشته (۲۱بهمن)  هنگام  کنترل و بارزسی خودرو های عبوری مسیر جاسک - میناب به کامیون تانکر گازحامل محموله مورد نظر دستور توقف دادند.

به گفته وی راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و بازدارنده،  اقدام به فرار کرد که در یک اقدام ضربتی خودرو متوقف شد  و جهت بررسی به داخل پاسگاه منتقل شد.
سردار جعفری اضافه کرد: در بازرسی دقیق از  تانکر ۳ تن و ۴۴۰ کیلو گرم مواد مخدر تریاک در بسته های مختلف کشف و ضبط و یک متهم دستگیر شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها