زنگ خطر شیوع دوباره کرونا در هرمزگان به صدا درآمد



معاون سیاسی ، امنیتی واجتماعی استانداری هرمزگان گفت: فرهنگ استفاده از ماسک از ۹۰درصد به ۸۰درصد کاهش یافته و این زنگ خطر برای شیوع دوباره در استان خواهد بود.

 

به گزارش صبح ساحل، علی رئوفی عصر سه شنبه در بیست و نهمین نشست شورای اطلاع رسانی هرمزگان افزود: برای داشتن جامعه سالم بایستی پروتکل های بهداشتی اعم از زدن ماسک، شستشوی دست ها و رعایت فاصله اجتماعی ، گند زدایی اماکن،شرکت نکردن در دورهمی ، مراسم عزا و عروسی را جدی بگیریم.

وی، با قدر دانی از اصحاب رسانه وکادر پزشکی و درمانی استان  و همکاری خوب مردم دراین مدت در زمینه مقابله با کرونا،ادامه داد: هرکس از هر نقطه ای از کشور دراین ایام از سال به این استان سفر کند بطور حتم گرفتار کرونا می شود.
معاون سیاسی ، امنیتی واجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: اگر می خواهید عید امسال به دور از کرونا باشید و ایمن بمانید به هرمزگان سفر نکنیداین استان شرایط خوبی برای پذیرش مسافر ندارد و از سوی دیگر بواسطه این ویروس سختگیری های بهداشتی برای مسافران بیشتر شده و پروتکل های بهداشتی به مراتب بیشتر بوده است.

رئوفی تصریح کرد: همچنان سفر به هرمزگان با خودروهای پلاک غیر بومی ممنوع است ، آزمایش های کرونایی در مبادی ورودی و خروجی با شدت بیشتر صورت می گیرد و تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در سطح شهر هم جریمه ۵ مییلون ریالی اعمال می شود.

همچنین حکم زندان برای سه داماد بدلیل رعایت نکردن کرونا در عروسی و همچنین فوت یکی از کارکنان اداری استان بدلیل شرکت در یک دور همی خانواده تصریح کرد: برخی از افراد قبل ازاینکه دچار بیماری حاد کرونا شوند خود را به مراکز درمانی برسانند تا زنجیره این بیماری قطع شود.

 

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها