قاتل جوان 23 ساله در بندرعباس تسلیم قانون شد



صبح ساحل ، حوادث -  قاتل درجه دار نیروی دریایی ارتش پس از 8سال فرار و مخفیانه زندگی کردن،مدتی قبل به دام قانون افتاد.

عصر روز 29 اسفند ماه 84،صدای فریاد و درگیری، عابران حوالی بوستان سورو را به سوی خود کشید که حکایت از حادثه تلخ داشت...

 رییس پلیس آگاهی استان در خصوص این حادثه گفت:در آن روز دو نفر درجه دار نیروی دریایی ارتش در حال گذر از بوستان سورو بودند که با تعدادی از ارازل و اوباش  مواجهه شدند. سرهنگ سیدحسین اصلحی ادامه داد: این ارازل که شرب و خمر نموده و از حالت طبیعی خارج شده بودند با آن دو نفردرگیر شدند در این درگیری درجه دار 23 ساله به علت ضربات چاقو به شدت مجروح و جان سپرد.وی با بیان اینکه درجه دار بعدی، مجروح و روانه بیمارستان شد اظهار داشت:متهمان با دیدن بدنهای خون آلود آن دو نفر و هجوم افراد به سویشان پا به فرار گذاشتند. سرهنگ اصلحی در ادامه تصریح کرد: آنها در این مدت مخفیانه زندگی می کردند و تلاش ماموران همچنان بر دستگیری آنها ادامه داشت تا آنکه چند روز گذشته ماموران پلیس آگاهی استان موفق به شناسایی متهمان شد.این مقام مسوول گفت:ماموران با اخذ مجوز قضایی 8نفر از عاملان درگیری را در بندرعباس دستگیر نمودند.

اعتراف به قتل

رییس پلیس آگاهی استان افزود:در تحقیقات و بازپرسی، ماموران دریافتند در میان این 8 نفر، فردی به نام (ف- ص) 24 ساله عامل اصلی قتل می باشد.سرهنگ اصلحی گفت:این جوان 24 ساله که در آن زمان 16 ساله بوده است پس از ضد و نقیض گویی در سخنان و اینکه  می دانست که نمی تواند به راحتی از چنگ قانون فرار کند لب به اعتراف گشود.

 وی عنوان نمود: این قاتل در بازسازی صحنه به نحوه چگونگی قتل پرداخت و اینکه در آن زمان به علت شرب و خمر در حالت طبیعی نبوده است.سرهنگ اصلحی این را هم اضافه کرد که همگی با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها