رئیس هیات کشتی هرمزگان خبر داد

به زودی میزبان رئیس فدراسیون کشتی هستیم 



نوزدهم آذرماه سال گذشته بود که مجمع هیات کشتی هرمزگان برگزار شد و حسین مینا توانست با ۱۵ رای از ۱۷  رای به مدت چهار سال ریاست این هیات را برعهده گرفت.
رئیس هیات کشتی هرمزگان در گفت و گو با صبح ساحل گفت: از زمانی که سکان هیات کشتی استان هرمزگان را به دست گرفته ام ، جهت تحقق اهدافی که برای کشتی هرمزگان در خصوص پیشبرد و تغییر رویه حاکم که متاسفانه این ورزش با وجود این که ورزش اول کشور است در استان ما رو به فراموشی رفته بود  یک برنامه ریزی چهار ساله  تنظیم نمودیم که مرحله اول اقدام نمودن به جمع آوری بانک اطلاعاتی در خصوص تمامی مربیان و داوران و کشتی گیران بود‌.
حسین مینا اظهار داشت: در مرحله بعد اقدام به تفکیک کمیته‌های کشتی آزاد، فرنگی، پهلوانی و ساحلی نمودیم که در این راستا با شناسایی افراد کار بلد مسوولان کمیته ها را مشخص کردیم تا کارهای کمیته به خوبی پیش برود.
وی گفت:  با هماهنگی و همکاری مدیر کل ورزش و جوانان و به همراه دبیر و روسای کمیته ها جهت بازدید و شناسایی موانع و مشکلات شهرستان ها به حاجی آباد و میناب رفتیم و از نزدیک به حل مشکلات آن ها پرداختیم .
رئیس هیات کشتی هرمزگان ببان داشت: هرچه به مسابقات انتخابی تیم ملی نزدیک می شدیم و  با توجه به این که کشتی هرمزگان از لحاظ رنکینگ در رده آخر کشور بود پس از رایزنی های لازم با اداره کل ورزش و جوانان توانستیم مجوز های شروع تمرینات را با رعایت کامل پروتوکل های بهداشتی  اخذ نماییم و  یک اردوی یک ماه جهت اعزام به مسابقات برپا کردیم .
برای این تمرینات  از رمضانی مربی بدنسازی تیم ملی جوانان دعوت کردیم  که در کنار کادر مربیان فرنگی و آزاد استان با ما همکاری نماید.
حسین مینا بیان داشت:  اولین اعزام  ما تیم نوجوانان فرنگی به استان کردستان بود، دومین اعزام تیم نوجوانان آزاد هرمزگان به استان مازندران ، سومین اعزام  تیم جوانان فرنگی به کردستان و چهارمین اعزام تیم جوانان آزاد به استان تهران بود  که با نتیجه ای به دور از انتظار توانستیم با ۱۲ پله صعود به رده بیستم رنکینگ رده بندی دست پیدا کنیم .
رئیس هیات کشتی هرمزگان گفت: سهمیه استان که ۵ نفر فرنگی و ۵ نفر آزاد کار در هر رده سنی بود یک نفر از کشتی گیر های خوب ما  علی اصغر تات توانست به اردوی تیم ملی راه پیدا کند و در این بین  محمدرضا حیدری از کشتی گیران آزاد نوجوانان توانست جز ۱۶ نفر برتر و  محمد هادی صیدی از فرنگی کاران وزن  ۸۰ کیلو  توانست رتبه دهم  را کسب نماید. ابوالفضل جهانداری نیز توانست جز ۱۶ نفر برتر جوانان ازاد قرار بگیرد. حسین مینا رئیس هیات کشتی هرمزگان اظهار داشت: قرار بود نوزدهم 
اسفند ماه سال گذشته میزبان علیرضا دبیر رئیس  فدراسیون کشتی باشیم که متاسفانه به دلیل مصدومیت از ناحیه پا نتوانستند تشریف بیاورند که طبق برنامه ریزی که کرده ایم به زودی میزبان ایشان در استان خواهیم بود.
وی گفت: برای پیشرفت ورزش کشتی هرمزگان نیاز به حمایت مسوولان و اهالی کشتی داریم و اگر این حمایت ها صورت بگیرد یقینا شاهد روزهای درخشان این ورزش استان در سطح کشور خواهیم بود.
حسین مینا در پایان گفت : به آینده نوجوانان و جوانان کشتی گیر هرمزگان خوشبین هستم و این نوید را می دهم که در سال های آینده نام کشتی هرمزگان بر سر زیان ها خواهد افتاد.
مجمع هیات کشتی هرمزگان
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها