رئیس ستاد کشوری مردمی دولت مردمی ایران قوی در هرمزگان:

هیچ‌کس حق سهم‌خواهی ندارد؛ رئیسی تابو شکن است



رئیس ستاد کشوری مردمی در هرمزگان گفت: در مجموعه آقای رئیسی جنگ قدرت نداریم. جنگ اصلی بر سر خدمت و خدمتگزاری است. هیچ‌کس به بهانه حضور در ستاد ابراهیم رئیسی حق سهم‌خواهی ندارد.

به گزارش صبح ساحل، «سعید بیگدلی» در نشست خبری با اصحاب رسانه اضافه کرد: در دولت مردمی رئیسی هدف ایجاد تغییر به نفع مردم است. تغییر محسوسی که مردم احساس کنند. تغییر هم نیازمند مدیرِ جوان، حزب‌الهی و پای‌کار است که وامدار کسی نباشد. ما به دنبال کسانی هستیم که خدمتگزار جامعه و توانمند باشند و بتواند به تغییر در وضعیت کشور کمک کند.

بیگدلی گفت: در هیچ کجای کشور ما سهم‌بندی و سهم‌خواهی نداریم. جایگاهی هم برای کسی مشخص نشده است. هیچ جایگاهی در سطح استان، فرمانداران، وزرا، معاونت اولی برای هیچ کس تضمین شده نیست. هیچ کس هیچ طلبی از ستاد نداشته باشد.

رئیس ستاد کشوری مردمی در هرمزگان با بیان اینکه مردم از دولت رئیسی انتظار مبارزه با فساد را دارند، تصریح کرد: عملکرد آقای رئیسی در کل دوره فعالیت در قوه قضاییه نشان داد که او ضد فساد است و با کسی تعارف ندارند. تابوهایی را شکستند که هیچ کس از کنارش رد هم نشده است.

وی با تاکید بر اینکه دولت، دولت تغییر است، بیان کرد: احدی نمی‌تواند انتظار داشته باشد که من در ستاد رئیسی فعالیت کردم و الان پست می‌خواهم. آقای رئیسی در روز ثبت‌نام گفتند من ستادی ندارم. برای تشکیل ستاد وامدار کسی نیستم. پول و بودجه‌ای هم ندارم، پس خود مردم بیایند در کنار دبیران شورای هماهنگی ستاد تشکیل دهند. هر خانه یک ستاد. بنابراین ما در دولت جدید چه قبل از انتخابات و چه بعد از انتخابات، جنگ قدرت نداریم.

وی با بیان اینکه توسعه هرمزگان، توسعه ایران است، افزود: هرمزگان نسبت به سطح درآمد و پتانسیل‌هایی که دارد، استان محرومی است؛ در حالی که نباید اینگونه باشد. استان هرمزگان نیاز به اتحاد، همبستگی و واحد شدن صداها برای احقاق حقوق مردم دارد.

بیگدلی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها و مردم استان هرمزگان از گروه‌های سیاسی بخواهند که از مجادله بر سر رسیدن به قدرت بپرهیزند، گفت: ضرر این اقدامات را مردم می‌بینند. رئیسی آمده است تابوها را بشکند. درِ ستاد آقای رئیسی به روی همه باز است. هرکس هر درخواستی دارد حضور پیدا کند.

رئیس ستاد کشوری مردمی در هرمزگان تصریح کرد: من به عنوان نماینده رئیسی حساسیت نسبت به هرمزگان را درون ایشان دیده‌ام. هرمزگان را یک استان مهجوری می بینند و به شدت اتفاقات درون این استان را پیگیری می کنند. امیدواریم اگر دولت آقای رئیسی روی کار بیاید یک استاندار توانمند که وامدار کسی نباشد را به این استان بیاوریم. تا یکصدایی را درون استان شکل دهد. اگر کسی بتواند در استان هرمزگان مردم، گروه های سیاسی را یکصدا کند قطعا موفق خواهد بود. مهم‌ترین اولویت برای انجام کار در این استان یکصدایی و هم افزایی مردم است.

در ادامه این نشست موضوعاتی از جمله، تسهیل مسائل اهل تسنن، ایجاد فضای مناسب برای فعالیت‌های مختلف بانوان، بررسی مشکلات صید و صیادان و شفافیت درباره پرونده صید ترال، رفع موانع تجار بومی و کشاورزان، رفع مشکلات محیط زیستی و آلودگی خلیج فارس، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی صنایع بزرگ در هرمزگان، به کارگیری نیروهای متخصص بومی در مسندهای کلیدی صنایع، شفافیت عملکرد مدیران استانی، آزادی عمل و استقلال رسانه‌ها برای بررسی همه جانبه مشکلات هرمزگان، توجه به محرومیت شرق هرمزگان و رسیدگی به وضعیت نابه‌سامان مناطق آزاد هرمزگان مطرح شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها