سعید بیگدلی:

اوضاع به نفع مردم تغییر خواهد کرد



 رییس ستاد کشوری مردمی دولت مردمی ایران قوی در هرمزگان از تغییر شرایط به نفع مردم و پیگیری مشکلات و عملکرد حال حاضر استان خبر داد.

  

به گزارش صبح ساحل، «سعید بیگدلی» در دیدار با بزرگان اهل تسنن منطقه‌ی گچین در شهرستان بندرعباس گفت:در دولت مردمی ایران قوی درهای بسته ی مدیران ناکارآمد را به نفع مردم خواهیم شکست .

مردم ولی نعمتان جامعه هستند و عملکرد دولتمردان در این دولت باید بر این مبنا باشد، در استان هرمزگان شهروند درجه ۱ و درجه ۲ نداریم  و مدیری که با این نگاه در استان مدیریت می نمایید جایی در دولت رئیسی نخواهد داشت .
مدیران فاسد در اولین روز های تشکلیل دولت جدید از کار برکنار خواهند شد .
از همین الان در حال رصد عملکرد مدیران دولتی و شرکتهای دولتی با محوریت صنایع غرب استان در استان هستیم و با دیدارهای  مردمی و نهادها در حال آسیب شناسی و واکاوی عملکرد مدیریت دستگاههای دولتی و غیر دولتی می‌باشیم.
گزارش مبسوطی از  مشکلات مردم و عملکرد حال حاضر استان در حال تدوین می باشد  تا مستقیما به دست آیت الله رئیسی برسد.
در دولت رئیسی اوضاع به نفع مردم تغییر خواهد کرد و مدیری که وحدت آفرین نبوده و توان حل این مشکلات را ندارد جایی در استان نخواهد داشت.
وی افزود: رئیسی مرد میدان است و مدیر اتاق نشین نمی‌خواهد بلکه مدیر دولت مردمی باید چه قبل و بعد از انتخابات باید پیگیر ، توانمند، سالم و  جهادی باشد  .

گفتنی است که، در این دیدار بیگدلی ضمن بازدید از درمانگاه نیمه تمام بخش گچین قول پیگیری درخواست مردم‌منطقه برای تحویل گرفتن ساختمان درمانگاه توسط علوم پزشکی استان از مقامات مربوطه و کمک به تسهیل مشکلات مردم منطقه در دولت جدید داد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها