پسر ۱۱ ساله حاجی‌آبادی، بر اثر عقرب‌زیدگی درگذشت



یک پسر ۱۱ ساله اهل بخش فارغان حاجی آباد بر اثر عقرب گزیدگی جان باخت.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از صداوسیما، «دکتر فاطمه نوروزیان»، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این پسر ۱۱ ساله ساعت ۵ صبح دیروز دچار عقرب گزیدگی شد و ساعت ۱۳ بعدازظهر و با تاخیر ۸ ساعته توسط خانواده به مرکز بهداشت فارغان منتقل شد.

 نوروزیان افزود: پس از انتقال به مرکز بهداشت و به تشخیص پزشک به بیمارستان حاجی آباد منتقل شد.

به گفته وی، گرچه آمبولانس نیز برای انتقال این فرد فراهم بود، ولی به اصرار خانواده توسط خودشان به بیمارستان حاجی آباد منتقل که این موضوع با تاخیر و تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه انجام شد. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: پس از انتقال به بیمارستان حاجی آباد، زهر عقرب تا حد زیادی اثر کرده و پس از تزریق سرم ضد عقرب به تشخیص پزشک به بندرعباس منتقل شد. نوروزیان افزود: این نونهال پس از انتقال به بندرعباس و در حوالی ساعت ۱۹ به علت اثر زهر عقرب جان باخت. خانواده این نونهال از نبود سرم ضدعقرب در مرکز بهداشت فارغان گلایه دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تایید این موضوع گفت: در مراکز بهداشتی که در نزدیکی بیمارستان‌ها قرار دارند، سرم ضد عقرب توزیع نمی‌شود و مرکز بهداشت فارغان نیز به علت نزدیکی به بیمارستان حاجی آباد از جمله این مراکز محسوب می‌شود. نوروزیان با اشاره به تاخیر ۸ ساعته در انتقال این نونهال به بیمارستان گفت: این تاخیر و سهل انگاری خانواده در انتقال این نونهال به بیمارستان علت جان باختن وی است.

غیرقابل انتشار: 1منتشر شده: 2
محمد
۵ تیر ۱۴۰۰
خبر خانوم نوروزی کذب و برای رفع اتحام از همکارانش هستش اصلا در بهداری فارغان هیچ پزشکی نبوده بالای سر بیمار فقط یک پرستار ساده که با تماس تلفنی می‌پرسید چیکار بکنه.دوم هیچ آمبولانسی در اختیار مرحوم
حسین
۲ تیر ۱۴۰۰
مگه یه سرم ضد عقربه قیمتش چنده توی شهر فارغان نباشه. توی روستاهای بشاگرد هم ک نیسته ،بله خانواده سهل انگاری کردن ،ولی مسولان هم بی خیالند ومقصر ،خود داگاه باید شاکی باشد ولی،،،،؟
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها