رئیس هیات فوتبال هرمزگان:

تا کی برای داشتن یک آکادمی و ورزشگاه مدرن باید آه بکشیم 



هیات فوتبال هرمزگان با رئیس فدراسیون فوتبال ایران دیدار و گفت و گو کرد.
 
به گزارش صبح ساحل، قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان که به دعوت رئیس هیات فوتبال کرمان برای مراسم افتتاح رسمی آکادمی فوتبال شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر به سیرجان رفته بود در حاشیه این دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کرد. 
در این دیدار رئیس هیات فوتبال هرمزگان درخواست های هیات فوتبال و استان را به صورتی کتبی به رئیس فدراسیون دادند و از ایشان خواستند تا به زودی سفری به استان هرمزگان داشته باشند. وی از رئیس فدراسیون خواست تا اعضای کمیته های هیات فوتبال هرمزگان با روساهای کمیته های فدراسیون فوتبال در محل فدراسیون 
داشته باشند تا مشکلات خود را مطرح نمایند. 
قاسم رنجبریان به عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال گفت: استان هرمزگان ظرفیت های فوتبالی زیادی دارد که تاکنون زیاد دیده نشده است و باید از این ظرفیت ها بهتر بهره برد. وی اظهار داشت : استان هرمزگان می تواند میزبان اردوهای مختلف تیم های ملی باشد و این کار باید در هرمزگان اتفاق بیفتد تا فوتبالیست های هرمزگانی بیشتر دیده شوند. رئیس هیات فوتبال هرمزگان در ديدار با رئیس فدراسیون فوتبال به این موضوع هم اشاره کرد که در حال حاضر فوتبالیست های هرمزگانی در لیگ برتر ایران توپ می زنند و حتی فوتبالیست های رده پایه استان هم در تیم های مختلف کشور بازی می کنند که این نشان از استعداد های ناب فوتبال هرمزگان می باشد. 
قاسم رنجبریان از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست حمایت های مالی بیشتری داشت و از ایشان خواستند که هرمزگان در بحث ناظران داوری و ناظران مسابقات باید بیشتر دیده شوند زیرا این توانمندی نزد هرمزگان ها می باشد که مهمترین مسابقات فدراسیون فوتبال را در بحث داوری و اجرا نظارت نمایند. 
رنجبریان در پایان از مسوولان استان هرمزگان خواست که توجه بیشتری به ورزش و به خصوص فوتبال هرمزگان داشته باشند زیرا سیرجان اگر یک شرکت گل گهر دارد استان هرمزگان صنایع بیشتری با منابع مالی بیشتری دارد و اگر مسوولان کمی همت نمایند و صنایع را موظف کنند که به ورزش  کمک کنند یقینا بهترین آکادمی ها و ورزشگاه ها در استان هرمزگان ساخته می شود و من مسوول و ورزشکاران استان برای داشتن یک آکادمی و یک ورزشگاه مدرن در هرمزگان آه نمی کشیم. 
رئیس هیات فوتبال هرمزگان علاوه بر دیدار و گفت و گو با رئیس فدراسیون فوتبال در این سفر یک روزه با روساهای هیات فوتبال کرمان و یزد، ماجدی رئیس کمیته آموزش فدراسیون،  شریفی رئیس دفتر رئیس فدراسیون فوتبال،  امیر قلعه نوی سرمربی گل گهر سیرجان، دکتر سجادی و چمنیان از مسوولان آکادمی باشگاه گل گهر دیدار و گفت و گو کرد. در این سفر مهدی هوشیار  مسئول کمیته پایه فوتبال استان و مجتبی ذاکری مشاور دبیر هیات فوتبال و مسوول اجرایی مسابقات کشوری در استان هرمزگان قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال را همراهی کردند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها