اسامی ۷ گزینه شهرداری بندرعباس



سخنگوی شورای شهر بندرعباس از گزینه‌های نهایی تصدی پست شهرداری بندرعباس رونمایی و اعلام کرد نهایتا تا آخر هفته تکلیف شهردار بندرعباس مشخص خواهد شد.
به گزارش صبح ساحل، «اسماعیل بواشه»،سخنگوی شورای شهر بندرعباس گفت: قبل از هر نکته‌ای بار دیگر از مردم شریف و نجیب شهر بندرعباس که به این 11 عضو شورا رای اعتماد دادند تا در جهت منافع آنان خدمت کنیم قدردانی می‌کنم. وی افزود: اعضای منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر بندرعباس با توجه به مشكلات و شرايط حساس شهرداري و از دست ندادن وقت، پیش از مراسم تحلیف جلسات غیر رسمی متعددي تشكيل دادند و در خصوص مسائل مختلف شورا تصمیم گیری شد. 
سخنگوی شورای شهر بندرعباس گفت: با توجه به اينكه مهمترين وظيفه اعضای شورا طبق ماده ٨٠ قانون وظايف شوراها انتخاب شهردار است در مورد ابقاء يا عدم ابقاء شهردار سابق تصميم گيری صورت گرفت كه در پايان ضمن عدم ابقاء آقای امينی زاده، مهندس عبدالحسين ارجمند بعنوان سرپرست شهرداری بندرعباس انتخاب و معرفي شد. وی اضافه کرد: دیگر مسئله نوع انتخاب گزينه‌هاي تصدی پست شهرداری بود، ما در این زمینه 2 روش پيشنهادی  داشتیم روش اول ارائه فراخوان برای ثبت نام پست شهرداری و روش دوم نیز این بود که معرفي گزينه‌ها بوسيله اعضاي شورا و یا گزینه‌هایی که به آنان از سوی نخبگان پیشنهاد شده را در جلسه شورا مطرح و سپس از آنان برای ارائه برنامه دعوت شود که اعضای شورا پس از راي گيري روش  دوم را ملاک انتخاب شهردار بندرعباس قرار دادند. 
بواشه در ادامه افزود: با بررسي و مشورت‌های صورت گرفته توسط اكثريت اعضا شورا، نهایتا پس پالايش 7 گزینه برای تصدی پست شهرداری بندرعباس از سوی اعضای محترم شورا جهت ارائه برنامه معرفي شدند که مطابق جدول زمان‌بندی روزهای یکشنبه و دوشنبه 17و 18 مردادماه به ترتیب حروف الفبا كانديدها در جلسات شورا حاضر و برنامه‌های خود را ارائه دهند. وی گفت: این 7 گزینه به ترتیب شامل حسین اخلاقی، سید ناصر اشرفی، علی تیماس، عباس کمالی، محمد مالکی زاده، محمد محسنی و مهدی نوبانی هستند.
سخنگوی شورای شهر بندرعباس گفت: نهایتا پس از ارائه برنامه‌ها و جمع بندی نهايی، شهردار جديد بندرعباس با رای منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر  بندرعباس انتخاب و معرفی خواهد شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها