مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

12میلیارد تومان برای تامین تجهیزات پزشکی جزیره تخصیص یافت



مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: این سازمان به منظور توسعه اقدامات درمانی ویژه بیماران کرونایی ۱۲۰ میلیارد ریال برای تامین و خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی این جزیره تخصیص داده است.

به گزارش صبح ساحل، «جعفر آهنگران»، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: این میزان اعتبار  در راستای از سر جمع بودجه فرهنگی، گردشگری و عمرانی این سازمان تامین می شود که هیات مدیره با قرار دادن این مبلغ در اولویت تامین موافقت کرده است. وی اضافه کرد: سازمان منطقه آزاد کیش همچنان برای اخذ مجوز واردات واکسن توسط بخش خصوصی از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به پیگیری های خود ادامه می دهد و با هماهنگی انجام شده با استاندار هرمزگان به زودی با افزایش انتقال واکسن به جزیره واکسیناسیون افراد 18سال به بالا سرعت بیشتری به خود می گیرد.

آهنگران با بیان اینکه با ابلاغ دستور مساعد از سوی وزارتخانه به سازمان غذا و دارو، واکسن مورد نیاز ساکنان جزیره تامین می شود یادآور شد: این سازمان پیرو سیاست های کلان کشور اولویت نخست را عبور با حداقل هزینه از دشوارترین گذرگاهی که در چند دهه گذشته کشور و جزیره با  آن مواجه شده قرار داده است. وی گفت: هیات مدیره و ارکان سازمان منطقه آزاد کیش با تمام توان نسبت به رفع مشکلات فعالان اقتصادی، گردشگری و صنعتی این منطقه در حد مقدورات سازمان تلاش می کنند و تعامل سازنده و تلاش مضاعف تمام صنوف، انجمن ها، صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک در شرایط حاکم مهترین برگ برنده در این جزیره است.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها