فرماندار میناب:

لغو مراسم پنجم محرم/ ۴۰ نیروی کادر درمان به بیمارستان این شهرستان اعزام می‌شوند



معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: در جلسه امروز ستاد کرونای شهرستان میناب با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، مقرر گردید ۴۰ نیرو از مرکز استان به بیمارستان میناب اعزام شوند.

به گزارش صبح ساحل، «مجید سلحشور»،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: مجالس عزاداری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز شد و الحمدلله در بسیاری از هیأت‌هاو گروه‌ها شاهد رعایت کامل دستورالعمل‌ها هستیم و متاسفانه در برخی از مناطق کم‌کاری‌های صورت گرفت که تذکرات لازم ارائه شد. وی با اشاره به فراید واکسیناسیون کووید ۱۹، افزود: هم‌اکنون سه پایگاه در شهر میناب فعال هستند که مهمترین آنان مرکز واکسیناسیون هلال احمر است.

سلحشور گفت: به علت شیوع ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان، مراسم علم گردانی روز پنجم محرم و مراسم روز دهم محرم نیز برای جلوگیری از گسترش کرونا دلتا در این شهرستان برگزار نمی‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب اضافه کرد: در هفته پیش رو نیز یک مرکز واکسیناسیون دیگر در شهر میناب آغاز بکار خواهد کرد. سلحشور با اشاره به جلسه ستاد کرونای شهرستان میناب که صبح امروز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در محل فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، اذعان داشت: در این جلسه مقرر گردید ۴۰ نیرو اعم از ۱۰ پرستار و ۳۰ نیروی خدماتی از مرکز استان به بیمارستان میناب اعزام شوند.

منبع: فارس/صداوسیما

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها