درمان بیماران کرونایی در کیش رایگان شد



مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: درمان ساکنان مبتلا به ویروس کرونا به مدت ۲ماه در بیمارستان کیش رایگان شد.

به گزارش صبح ساحل، «جعفر آهنگران»، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش روزچهارشنبه با اشاره به هزینه‌های بالای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا اظهار داشتت: برخی از ساکنان کیش به دلیل نداشتن توان مالی برای درمان، به موقع به بیمارستان مراجعه نمی‌کردند و این اقدام عواقب ناگواری را به دنبال داشت. وی اضافه کرد: براساس موافقت ستاد اقتصادی مبارزه با کرونا که با حضور جدی بخش خصوصی برگزار می‌شود، در راستای حفظ سلامت ساکنان کیش تمام هزینه‌های درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا از سوی سازمان منطقه آزاد کیش و با مشارکت بخش خصوصی پرداخت می‌شود.

وی با تاکید بر خطرات ناشی از ویروس جهش یافته کرونا، یادآور شد: تمام ساکنان کیش باید دستورالعمل‌های بهداشتی را به طور جدی رعایت و از ترددهای غیر ضروری نیز خودداری کنند. آهنگران اجرای طرح واکسیناسیون عموم مردم جزیره کیش را گامی دیگر برای کاهش چشمگیر شیوع این ویروس ویرانگر در آینده اعلام کرد و افزود: سازمان منطقه آزاد کیش همانند کشور تمام تلاش خود برای مهار این بیماری به کار گرفته است.

وی افزود: با توجه به اینکه اعتبارات مشخصی برای بیمارستان در بودجه امسال منظور شده، ولی با توجه به وظیفه ما در ایفای مسوولیت اجتماعی؛ هزینه‌های جاری زیادی را پذیرفتیم و برای تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز بیمارستان و آماده سازی کامل، درمانگاه دیگری در دهکده ساحلی برای دوره اضطراری حتی از روش ترک تشریفات مناقصه اقدام کردیم. آهنگران افزود: برای آگاهی بخشی به عموم مردم کیش اطلاعات جامعی از میزان هزینه‌های انجام شده از سوی معاونت توسعه مدیریت سازمان در فرصت مناسب ارایه خواهد شد.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها