دیدار و گفتگوی معاون بازرسی سپاه امام سجاد (ع)و مدیرکل استاندارد هرمزگان



سرهنگ کناری معاون بازرسی سپاه امام سجاد استان هرمزگان و سرهنگ شیخ زاده مسئول بسیج کارمندان سپاه امام سجاد (ع) با محمد کمالی مدیرکل استاندارد در محل این اداره کل دیدار و گفتگو کردند.
 
 
به گزارش صبح ساحل، در این دیدار سرهنگ شهداد کناری از اقدامات شایسته و مفید اداره کل استاندارد هرمزگان در ارایه خدمت موثرو استاندارد سازی در استان تقدیر نمود.
معاون بازرسی سپاه امام سجاد (ع)ابراز امیدواری کرد با تحولات جدید در این بخش با ارتقا ارزشها و روحیه بسیجی گری ، و استفاده از تمامی ظرفیت ها  پیشرفت و اعتلای استاندارد بیش از پیش به ظهور برسد . 
در ادامه سرهنگ شیخ زاده مسئول بسیج کارمندان سپاه امام سجاد (ع)، کارمندان استاندارد هرمزگان را نیروهای مخلص ارزشی خواند که همواره در جهت اهداف نظام  و انقلاب قدم برداشته  و خدمت بی منت را سرلوحه کار خویش دارند و در همین راستا پایگاه بسیج شهدای خلیج فارس این اداره کل به فرماندهی محمد حسین مسعودی فر پرتلاش و موفق در راستای اهداف و ارزشهاو همیار با هسته اصلی بسیج استان ارزیابی کرد .
در پایان محمد کمالی مدیر کل استاندارد هرمزگان ضمن خوشامدگویی و سپاسگزاری از حضور میهمانان بر افزایش پوشش استانداردهای کالا و خدمات در استان تاکید کرد و افزود با توجه به جایگاه و اهمیت استاندارد در تامین سلامت و ایمنی جامعه این اداره کل با همت و تلاش مضاعف و با تکیه بر روحیه جهادی کارکنان ساعی خود بیش از پیش  استاندارد سازی  را در بالاترین سطوح هدف خود قرار داده و در نیل به این مهم تسهیل در امور مراجعان و مردم را با رعایت ضوابط و مقررات استاندارد در دستور کار دارد و از تمامی ظرفیت ها برای رفع موانع بهره خواهد برد.
در پایان با اهدا لوح سپاس از خدمات مدیرکل استاندارد و فرمانده پایگاه شهدای خلیج فارس این  اداره کل  تقدیر به عمل آمد .
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها