رئیس هیات فوتبال هرمزگان:

اجازه نخواهیم داد سهمیه داوران ما در کشور کم شود 



جلسه روسای کمیته و دپارتمان داوری شهرستان های هرمزگان به میزبانی هیات فوتبال شهرستان بندرعباس برگزار شد.
 
به گزارش صبح ساحل، جلسه روسای کمیته و دپارتمان داوری شهرستان های هرمزگان به میزبانی هیات فوتبال شهرستان بندرعباس با حضور قاسم رنجبریان ریئس هیات فوتبال،  محمد احمد زاده رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس،  محمود رئیسی رئیس کمیته داوران ، عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوری، علیرضا صفا 
عضو کمیته داوران، خانم ها مریم یوسفی و هاجر سلطانی زاده عضو کمیته و دپارتمان داوری و روساهای کمیته و دپارتمان شهرستان های هرمزگان در محل سالن کنفرانس اداره بندر شهید حقانی برگزار شد.‌
در این جلسه قاسم رنجبریان در پاسخ به دغدغه های روساهای کمیته و دپارتمان داوران سراسر استان گفت: این قول را خواهم داد تا جای که بتوانم مشکلات و کم کاستی داوران را برطرف کنم.
وی بیان داشت : یکی از مشکلات کمیته داوران ما این بود که چندین سال سیستم سرمایشی دفتر کار  آن ها مشکل داشت و عملا فضای که در اختیار داشتند کارایی نداشت اما این مشکل اکنون برطرف شده است و علاوه بر دفتر کار  کمیته داوران و دپارتمان مشکل سیستم سرمایشی دفتر کار کمیته های فوتسال، مسابقات ،  آموزش ، استعداد یابی و جوانان و امور اداری و مالی هم بر طرف شده است و دیگر مقابل ارباب رجوع خجالت نمی کشیم.
رئیس هیات فوتبال هرمزگان گفت: هر شهرستانی درخواست برگزاری کلاس های آموزشی برای داوران خود داشته باشند با دل و جان انجام خواهیم داد و این آمادگی را داریم که در بحث مالی این کلاس ها در کنار هیات های شهرستانی باشیم. 
قاسم رنجبریان بیان داشت : در بحث داوری فوتبال و فوتسال مشکلی نداریم اما در بحث داوری فوتبال ساحلی باید تلاش بیشتری بکنیم و داوران بیشتری پرورش بدهیم.
 
 
رئیس هیات فوتبال هرمزگان گفت: اجازه نخواهیم داد که حق داوران ما در کشور از بین برود و یقینا از سهمیه های که داریم دفاع خواهیم کرد و به دنبال افزایش سهمیه هم هستیم. وی در پایان گفت: کمیته داوران ما فعال ترین کمیته هیات فوتبال است و اکنون که به خاطر کرونا خیلی از برنامه ها و کلاس ها نمی شود برگزار کرد این کميته و دپارتمان به صورت مجازی برنامه های خودشان را پیش می برند. محمود رئیسی،  رئیس کمیته داوران استان هرمزگان هم در این جلسه گفت: رنجبریان به عنوان رئیس هیات فوتبال حمایت کافی را از کمیته و دپارتمان داوری دارند و تاکنون برنامه ای نبوده است که ما بخواهیم و اجرایی نشود. وی بیان داشت: باید کمیته و دپارتمان داوری شهرستان ها فعالیت بیشتری داشته باشند و منتظر این نباشند که همه کارها را کمیته و دپارتمان داوری استان انجام دهد. 
عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان هم گفت: اگر کمیته و دپارتمان های شهرستان ها هم گام با ما باشند کمیته و دپارتمان داوری هرمزگان در کشور نمونه خواهد شد. وی بیان داشت : همان گونه که رئیس هیات فوتبال گفتند ما در زمان کرونایی بیکار نبوده ایم و در همین زمان کلاس های زیادی برگزار کردیم که سر آمد آن برگزاری کلاس یک به ملی به مدرسی مسعود مرادی در قشم بود. رئیس دپارتمان داوری استان از همه کمیته ها و دپارتمان های داوری استان خواست تا برای موفق شدند داوران خودشان تلاش نمایند و ارتباط خودشان را با مرکز استان بیشتر کنند. وی در خصوص معرفی داوران استان به کشور هم گفت : به زودی این کار صورت خواهد گرفت و در حال حاضر گروهی تشکیل داده ایم و به صورت مجازی برای افزایش دانش داوران اقدامات موثری صورت گرفته است. معماری در خصوص مسابقات استانی و کلاس های پیش فصل هم گفت به زودی در این زمینه هم برنامه ریزی خواهیم کرد و دو راه کار برای موضوع در نظر گرفته ایم. در ادامه روساهای کمیته و دپارتمان داوری شهرستان های استان مطالب و دغدغه های خود را بیان کردند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها