کاهش 14 درصدی سرقت در رودان



فرمانده انتظامی شهرستان رودان گفت: در بحث سرقت‌ها و جرایم امنیتی ۱۴ درصد کاهش داشته‌ایم و تصادفات برون شهری ۱۳ درصد و درون شهری نیز ۲۵ درصد کاهش داشته است.

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ منوچهر شاه آبادی»، فرمانده انتظامی شهرستان رودان گفت: اصحاب رسانه بر اساس رسالت خود می‌توانند در راستای اجرای برنامه‌های نیروی انتظامی و ارتقاء امنیت جامعه یاری دهنده باشند. وی به عملکرد یکساله نیروی انتظامی نیز اشاره کرد و بیان داشت:  در بحث سرقت‌ها و جرایم امنیتی ۱۴ درصد کاهش داشته ایم و  تصادفات برون شهری ۱۳ درصد و درون شهری نیز ۲۵ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ شاه آبادی در ادامه  از افزایش ۴۰ درصدی کشفیات قاچاق نیز خبر داد. وی با بیان اینکه ۲۹ درصد افزایش کشفیات سرقت را داشته ایم، افزود: در بحث دستگیری مجرمان در شهرستان رودان  ۴۰ درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان رودان به موضوع  پیشگیری از جرایم اشاره و به شهروندان توصیه کرد: پیشنهاد مان این است که خود مردم عامل مهمی در تحقق این امر  هستند و خود آنها  می توانند مقدمه و اقدامات اولیه را فراهم کنند، به عنوان مثال حد و مرز و حفاظت را داشته باشند که به راحتی اموال آنها  در دسترس سارقان قرار نگیرد. وی بیان داشت: در راستای تحقق پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان از ظرفیت های درون و برون سازمانی در قالب طرح های مقطعی و گشت ها روزانه بهره گرفته شده است که در کنار آن با تعامل با سپاه و بسیج در بخش های جغین، بیکاه، مرکزی و رودخانه تعاملات لازم را با برقراری گشت های رضوی بسیج صورت پذیرفت که بسیار نتیجه بخش بود.

شاه آبادی تاکید کرد: با آموزش عمومی و تخصصی بدنبال پیشگیری از وقوع جرایم و سرقت‌های در حوزه‌های مختلف هستیم.

منبع: فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها