مدیرعامل تعاونی شناورهای تندرو بندرعباس:

افزایش نرخ سفرهای دریایی در هفته جاری اعمال می‌شود



مدیرعامل تعاونی شناورهای تندرو بندر بندرعباس گفت: افزایش نرخ سفرهای دریایی مسیرهای بندرعباس به قشم و بندرعباس به هرمز که ۱۴ آذر به تصویب ستاد تنظیم بازار رسیده هنوز اعمال نشده است.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، اسحاق اصلاحی افزود: این افزایش نرخ روز پنجشنبه به تعاونی شناورهای تندرو بندر ابلاغ شد و به احتمال فراوان در هفته جاری اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: ستاد تنظیم بازار هرمزگان با هزینه کارشناسی این تعاونی که هزینه سفرهای دریایی مسیر بندرعباس به قشم و هرمز براساس آن ۸۰۰ هزار ریال بود موافقت نکرد اما این نرخ بهتر از نرخ ۳۵۰ هزار ریالی قبلی است.

وی اضافه کرد:‌ براین استان نرخ کرایه گردشگران برای سفر به جزیره های قشم و هرمز به 600 هزار ریال رسید و همین نرخ برای ساکنان جزیره هرمز از ۱۰۰ هزار ریال به ۱۵۰ هزار ریال و نرخ کرایه قشم برای ساکنان این جزیره از ۲۵۰ هزار ریال به ۴۵۰ هزار ریال رسید.

 

معاون برنامه‌ریزی فرماندار بندرعباس نیز امروز اعلام کرده بود: نرخ کرایه شناورهای مسافری بین بندرعباس و قشم و بندرعباس و هرمز در پی تصمیم ستاد تنظیم بازار افزایش یافت.

حسین باباخانی در خصوص افزایش بدون اطلاع رسانی نرخ کرایه شناورهای مسافری بین بندرعباس به قشم و بندرعباس به هرمز افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار بوده و این تصمیم هفته گذشته اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: براساس تصمیم ستاد تنظیم بازار هرمزگان نرخ کرایه سفر به بندرعباس به قشم برای گردشگران ۶۰۰ هزار ریال و برای قشموندان ۴۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

وی اضافه کرد: همچنین نرخ کرایه سفر بین بندرعباس و جزیره هرمز هم برای ساکنان ۱۵۰ هزار ریال و برای گردشگران ۶۰۰ هزار ریال تعیین شد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار بندرعباس گفت: شناورداران فعال در مسیر بین بندرعباس و جزایر قشم و هرمز از چهار ماه قبل پیگیر افزایش نرخ کرایه بودند که هفته گذشته این افزایش به تصویب ستاد تنظیم بازار هرمزگان رسید.

وی اشاره کرد: کرایه شناورهای مسافری در گذشته بین بندرعباس و قشم برای قشموندان ۲۵۰ هزار ریال و برای سایر گروه‌ها ۳۵۰ هزار ریال بود و کرایه این شناورهای در مسیر بندرعباس و هرمز در گذشته برای ساکنان جزیره ۱۰۰ هزار ریال و برای سایر گروه‌ها ۳۵۰ هزار ریال بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها