فرماندار بندرعباس:

نزدیک به 500 قلیان از سواحل شهر جمع‌آوری و منهدم شد



فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: قریب به ۵۰۰ عدد قلیان جمع آوری شده از سواحل صبح امروز در محل پارک غدیر بندرعباس منهدم شد.

به گزارش صبح ساحل، «عزیزاله کناری»، فرماندار شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه قلیان های جمع آوری شده از سواحل در راستای کمک به بهبود سلامت جامعه منهدم شد، اظهار کرد: در اجرای مصوبات جلسه مدیریت کرونای استان و شهرستان و همچنین شورای سلامت شهرستان در راستای کمک به ارتقاء شاخص های سلامت جامعه قریب به ۵۰۰ عدد قلیان جمع آوری شده از سواحل صبح امروز در محل پارک غدیر بندرعباس منهدم شد.

فرماندار بندرعباس اضافه کرد: کلیه قلیان فروشان و مغازه های عرضه قلیان موظفند از انجام اقدامات جذاب، نورپردازی و تبلیغات محیطی اطراف مغازه و قرار دادن قلیان در بیرون از مغازه جلوگیری کنند.

وی گفت: دستگاه های ذیربط موظف هستند در راستای جلوگیری از تبلیغ منکر از این اقدامات برخی از فروشندگان قلیان جلوگیری به عمل آورند و در صورت اسرار برخی از فروشندگان به انجام این کار با متولیان مربوطه برابر قوانین و پیگیری‌های قضایی در صورت لزوم انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان بندرعباس با بیان اینکه با شناختی که از این عزیزان دارم انتظار رعایت این مهم و عدم نیاز به برخورد قهری می بینم، عنوان کرد: عرضه قلیان در سواحل ممنوع است و لذا از همه همشهریان عزیز درخواست می گردد از هرگونه مصرف قلیان در سواحل و در دید عموم چه شخصی و چه عرضه شده در محل خودداری کنند.

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها