تزریق دوز سوم واکسن کرونا به پنج هزار و ۳۰۰ نفر در قشم



 مدیر شبکه بهداشت قشم گفت: از ابتدای واکسیناسیون کرونا تا کنون ۲۱۴ هزار و ۷۵۷ نفر واکسن دریافت کرده‌اند که از این تعداد به پنج هزار و ۳۰۰ نفر دُز سوم تزریق شده است.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، حمیدرضا بهزادی افزود: همچنین ۱۱۳ هزار و ۷۷۷ نفر دُز اول و ۹۵ هزار و ۷۸۰ نفر دُز دوم خود را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به بستری شده هشت نفر در هفته گذشته افزود: هم اکنون چهار نفر در بیمارستان تحت مداوا قرار دارند.

مدیر شبکه بهداشت قشم تصریح کرد: از زمان شیوع کرونا تا کنون ۱۲ هزار و ۴۵ مبتلا در قشم شناسایی شد که پنج نفر از آنان در هفته اخیر مبتلا شدند.

وی افزود: هم اکنون روزانه بیش از هزار نفر واکسیناسیون شرکت می‌کنند، که ظرفیت برای تزریق واکسن برای چند برابر این جمعیت موجود است.

بهزادی ادامه داد: هم اکنون به صورت میانگین روزانه ۲۳ نفر آزمایش کرونا می‌دهند و تاکنون ۵۷ هزار و ۶۲۷ نفر در این آزمایش شرکت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون سویه اُ-میکرون در قشم گزارش نشده است اما برای جلوگیری از شیوع آن باید دستور العمل‌های بهداشتی را با دقت رعایت کرد.

 

براساس آخرین آمار اعلام شده ازسوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، تاکنون 2میلیون و 703هزار و 910دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است. از این تعداد، یک میلیون و 370هزار و 713دوز اول، یک میلیون و 197هزار و 837دوز دوم و 135هزار و 360دوز سوم تزریق شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها