پاکسازی کانال‌ها و خورهای محدوده شهرداری منطقه چهار بندرعباس



مدیر شهرداری منطقه چهار بندرعباس از پاکسازی کانال‌ها و خورهای محدوده این شهرداری خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، «علی پاسلارزاده»، مدیر شهرداری منطقه چهار بندرعباس گفت: از زمان اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارش شدید باران و احتمال جاری شدن سیلاب، فعالیت‌های خدمات شهری منطقه در زمینه لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و خورها افزایش یافته است.
پاسلارزاده عنوان کرد: مسیرهای عبور آب در محله‌های (شمیلی‌ها، گل کنی، ۲۲ بهمن و اسلام آباد) به منظور جلوگیری از آبگرفتگی در بارندگی پیش رو لایروبی و پاکسازی شده است. وی افزود: با وجود اینکه روزانه کانال‌ها، خورها و معابر پاکسازی می‌شود، این اقدامات برای جلوگیری از بروز بحران احتمالی افزایش یافته و روند کار با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با احتمال شدت بارش‌ها، جهت اطلاع شهروندان بنرهایی در سطح محدوده نصب شده است تا منازلی که در مسیر سیلاب هستند آمادگی لازم جهت تخلیه از مسیر سیلاب را داشته باشند که به همین منظور تمهیدات ویژه‌ای جهت خدمات رسانی به آنها در نظر گرفته شده و در راستای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از وقوع سیل احتمالی، از تمامی ظرفیت‌ها استفاده می شود.
هم‌چنین برای جلوگیری از تجمع آب در مواقع اضطراری و همچنین تسریع در عبور و مرور ساکنین جنب سایت ۶۰۶ واحدی واقع در شهرک پیامبر اعظم (ص)، تسطیح مسیر انجام شده است. وی گفت: شهروندان در صورت بروز مشکل، ضمن تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس، همکاران را نسبت به مشکل خود آگاه نموده تا نیروهای خدمات‌رسان به محل اعزام شوند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها