فرماندار قشم:

تزریق واکسن شرط ورود به این جزیره است



فرماندار قشم گفت: با توجه به شیوع سویه جدید کرونا در کشور از ورود افرادی که واکسن نزده‌اند به این جزیره جلوگیری می‌شود و تزریق واکسن شرط ورود به قشم است.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، محمد محمدحسینی تختی روز شنبه در جلسه ستاد کرونای قشم گفت: مسافران ورودی از کشورهای خارج نیز در بدو ورود آزمایش و در صورت تشخیص بیماری قرنطینه می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش سفرها به قشم، تا پایان نوروز تمهیدات لازم برای کنترل مسافران، اسکان و جلوگیری از هرگونه تجمع اتخاذ شود.

فرماندار قشم تصریح کرد: با توجه به ارتباط دانش‌آموزان، مدرسه و منازل لازم است برای جلوگیری از شیوع سویه جدید، دانش‌آموزانی که واکسن تزریق نکرده‌اند به مدارس وارد نشوند.

وی اظهار کرد:دریافت نوبت سوم واکسن، زدن ماسک، جلوگیری از عادی انگاری و فاصله گذاری اجتماعی راه‌های پیشگیری از شیوع این بیماری است و برای جلوگیری از بروز پیک جدید کرونا در قشم این موارد رعایت بیشتری شود.

محمدحسینی تختی افزود: مصوبات جلسات ستاد مقابله با کرونای شهرستان از طرف اعضای ستاد یه صورت جدی پیگیری شود.

زمان و مکان تزریق نوبت سوم واکسن اطلاع رسانی شود

فرماندار قشم گفت: با توجه به تاثیر واکسیناسیون بر کاهش شیوع و مرگ و میر ناشی از کرونا، توسط شبکه بهداشت و درمان قشم زمان و مکان تزریق نوبت سوم واکسن مهیا و اطلاع رسانی شود.

وی افزود: هماهنگی بین نهادهای متولی در این امر به صورت مرتب انجام شده و نتایج حاصله به ستاد مقابله با کرونای شهرستان گزارش شود.

محمدحسینی تختی ادامه داد: مرکز بهداشت، اماکن، نیروی انتظامی و شهرداری‌ها به صورت هفتگی از بازارچه ها و مراکز تفریحی و تجمع افراد بازدید به عمل آورده و با متخلفان برخورد جدی شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها