کلاهبردار ۲۵ میلیارد تومانی در بندرعباس دستگیر شد



با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان فردی که با انتقال و فروش مال غیر بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، شناسایی ودستگیر شد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار غلامرضا جعفری»، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی با شگرد فروش و انتقال مال غیر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی افزود: در تحقیقات و بررسی های دقیق و شبانه روزی صورت گرفته مشخص شد، متهم با یک فقره وکالت نامه جعلی در یکی از دفاتر اسناد رسمی اقدام به انتقال قطعی مالکیت پلاک های ثبتی و ۲۷ باب مغازه واقع در "بندرعباس" به نام خود و خواهرش کرده و املاک فوق را به فروش رسانده و پس از محکومیت در مراجع قضائی متواری شده است.


این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات علمی و هوشمندانه وی را در یکی از استان های مجاور شناسایی و با اخذ نیابت قضائی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر و به استان هرمزگان منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد به عموم شهروندان توصیه کرد: در هنگام معاملاتی نظیر خرید ملک و زمین هوشیار بوده و پس از تحقیق و بررسی از مبادی قانونی و اطمینان از صحت و سقم اسناد و مدارک مربوطه و هویت مالک اصلی اقدام به پرداخت وجه کنند و در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها