دستگیری کارمند متخلف بنیاد مسکن هرمزگان به اتهام اختلاس



رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک نفر از کارمندان بنیاد مسکن این استان به اتهام اختلاس خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «مجتبی قهرمانی»، رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک نفر از کارمندان بنیاد مسکن این استان در شهرستان رودان خبرداد و گفت: با توجه به گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) ، فرد دستگیر شده متهم به اختلاس مبلغ یک میلیارد و نهصد میلیون ریال از وجوه دولتی و اموال بیت المال می باشد. 

قهرمانی اضافه کرد: در روند تحقیقات قضایی مشخص شده است که متهم از طریق نصب کارتخوان غیر مجاز، وجوه پرداختی توسط مراجعین برای واگذاری اراضی دولتی را به حساب شخصی خود واریز نموده است. وی در ادامه افزود: در خصوص متهم دستگیر شده قرار تأمین کیفری صادر شده است و رسیدگی قضایی به منظور شناسایی ابعاد دیگر این پرونده همچنان ادامه دارد که با تکمیل روند تحقیقات، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه با بیان اینکه مبارزه بی امان دستگاه قضایی با مظاهر فساد با جدیت و قاطعیت ادامه می یابد، تصریح کرد: پرونده‌های مبارزه با فساد به صورت ویژه در دبیرخانه مدیریت پرونده‌های مهم دادگستری هرمزگان، تحت نظارت مدیریت ارشد قضایی استان قرار دارد و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می‌شوند. وی همچنین با اشاره به تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه در این خصوص، خاطر نشان کرد: فساد اقتصادی را به هیچ وجه برنمی تابیم و با اخلالگران این حوزه قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها