معاون وزیر جهاد کشاورزی خبر داد؛

عرضه ۱۵ هزار تن شکر سفید برای مصارف خانوار



مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: ۱۵ هزار تن شکر سفید صرفا برای مصارف خانوار برای عرضه در سراسر کشور تخصیص یافته و در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار داده شده است.

به گزارش صبح ساحل، «یزدان سیف»، معاون وزیر جهاد کشاورزی با ارسال نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، قیمت هر کیسه ۵۰ کیلوگرمی شکر سفید را با احتساب ۹ درصد مالیات ارزش افزوده هر کیلوگرم به مباشرین معرفی شده (درب انبار)، ۱۲۵,۳۵۰ ریال اعلام کرد و گفت: تعیین شیوه، شبکه و مباشرین توزیع شکر تخصیصی بر عهده کارگروه تنظیم بازار استان است تا از طریق شبکه‌های منتخب اعم از تعاونی‌های مصرف، اصناف منتخب، مراکز عرضه مستقیم کالا، میادین میوه و تره بار و… در سطح کشور توزیع شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: شکر مذکور باید در بسته بندی‌های مناسب و مورد نیاز مصرف خانوار عرضه گردد و از فروش به صورت فله خودداری شود.

وی افزود: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، بازرسان سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها، سازمان تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف ایران، مکلفند نسبت به کنترل و نظارت بر روند توزیع کالا و رعایت قیمت فروش کالاهای موضوع طرح اقدام و در صورت بروز تخلف اقدام قانونی را با هماهنگی مراجع ذیربط به عمل آورند.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اشاره به این که مهلت جذب مقادیر تخصیصی تا پایان بهمن ماه سال جاری می‌باشد، اضافه کرد: با توجه به لزوم کنترل قیمت شکر در بازار، سرعت عمل و کالارسانی در سریع‌ترین زمان ممکن در شبکه‌های مصرف، مورد انتظار است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها