رییس پلیس راهور جزیره:

تصادفات در کیش سه در صد کاهش یافت



رییس پلیس راهور کیش گفت: وقوع تصادفات در این جزیره طی ۹ ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش داشته است.

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ مهدی توانگر»، رییس پلیس راهور کیش گفت: امسال در این جزیره وقوع تصادف سه درصد و تصادفات جرحی یک درصد و تصادفات خسارتی سه درصد کاهش داشته است. وی با بیان اینکه  وقوع تصادفات منجر به فوت در این مدت در مقایسه با ۹ ماه ۱۳۹۹ تغییر نداشته است یادآور شد: این روند توجه نسبت به این حوزه را دو چندان می کند که لازم است کیشوندان و مردم بیشتر نسبت به رعایت فرهنگ ترافیکی به عنوان یک جاذبه گردشگری احتمام داشته باشند.

رییس پلیس راهور کیش ادامه داد: با توجه اینکه بر اساس بررسی های صورت گرفته در چند مدت اخیر کیشوندان سهم مقصر ۵۵ درصد از تصادف های رخ داده در جزیره دارند که برای رفع این مساله ساکنان کیش باید پیشگام رعایت قوانین و مقررات باشند.

حرکت خودروها برابر با سرعت اعلامی تابلوهای نصب شده، اجبار استفاده از کمربند ایمنی برای تمام سرنشین‌ها، استفاده از چراغ راهنما قبل از رسیدن به میدان، است کامل خودرو در زمان عبور عابر پیاده، رانندگی بین خطوط، استفاده از راهنما برای تغییر حرکت از یک خط به خط دیگر از جمله قوانین راهنمایی و رانندگی در کیش است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها