افتتاح ۴ طرح آموزشی، توانمندسازی و کشاورزی در بندرلنگه



چهار طرح آموزشی، توانمند سازی و کشاورزی در شهرستان بندرلنگه با هزینه یکهزار و ۷۰ میلیارد ریال با حضور استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید.

 

به گزارش صبح ساحل، استاندار هرمزگان روز پنجشنبه در مراسم افتتاح این چهار پروژه که به نمایندگی از ۵۶پروژه قابل افتتاح در دهه فجر در بندرلنگه به بهره برداری رسید، گفت: در این رور  ۱۱۰واحد پنل خورشیدی در مناطق مختلف استان با هدف توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)  با هزینه ۴۶میلیارد ریال در مناطق مختلف استان افتتاح شد.
مهدی دوستی افزود: توسعه پنل های خورشیدی با توجه به کمبود برق در سطح کشور و استان مورد حمایت قرار خواهد گرفت و با توجه به تفاهم نامه ای که در چند ماه اخیر با بانک های استان منعقد کرده ایم،  دریافت تضامین و تعهدات با سرعت بیشتری انجام می شود.
وی همچنین در خصوص پروژه کارخانه تولید کنسرو ماهی که با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید، بیان داشت: زنجیره تولید آبزیان در استان کامل است و این موضوع به ما کمک خواهد کرد که بتوانیم محصولات را در سطح بالایی صادرات کنیم و مشکل حمل و نقل و نگهداری محصول به حداقل برسد.
استاندار هرمزگان، با بیان اینکه اقتصاد استان هرمزگان بر پایه دریا و صید و صیادی بنا گذاشته شده است، عنوان کرد: تمامی طرح هایی که باعث رشد و توسعه صنایع تبدیلی در استان شود، مورد حمایت قرار می گیرد.
دوستی یادآورشد: کارخانه عمل آوری، بسته بندی و انجماد آبزیان در بندرلنگه با سرمایه گذاری ۶۵۰ میلیاردریال و یک پروژه آموزشی با اعتبار ۸۵میلیارد ریال در روستای کنخ، ۲ پروژه دیگری بود که امروز پنجشنبه به بهره برداری رسید.
مجموع اعتبار پروژه هایی که در دهه فجر سال جاری در شهرستان بندرلنگه به بهره برداری می رسد، ۲۰۰ میلیارد تومان است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها