بهره‌برداری از ۲ کارخانه کنستانتره کرومیت و بسته‌بندی آب آشامیدنی در رودان



همزمان با دهمین روز از دهه فجر ۲ کارخانه‌ بزرگ کنسانتره کرومیت و بسته بندی آب آشامیدنی با حضور معاون استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولان استانی در شهرستان رودان به بهره برداری رسید.

 

به گزارش صبح ساحل، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان روز پنجشنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها گفت:  کارخانه فرآوری کرومیت کم عیار تاناانرژی در شهرستان رودان با ظرفیت تولید ۱۰ هزارتن کنسانتره با سرمایه گذاری ۳۷۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال مستقیم قریب به ۳۰ نفر را فراهم کرده است.
خلیل قاسمی افزود: باتوجه به ظرفیت شهرستان رودان در بحث معادن کرومیت و در راستای جلوگیری از خام فروشی، کارخانه فرآوری کرومیت کم عیار و استحصال آن به عیار ۴۲درصد جهت صادرات، در این منطقه احداث شد. 

وی  در خصوصی افتتاح کارخانه بسته بندی آب آشامیدنی در شهرستان رودان نیز بیان داشت: کارخانه بسته بندی آب آشامیدنی اورست رودان با ظرفیت تولید ۸۱ هزار تن در سال با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال، زمینه اشتغال ۲۰ نفر بصورت مستقیم را فراهم کرد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: کارخانه بسته بندی آب آشامیدنی اورست رودان دارای ۵ خط تولید آب معدنی ۱.۵ لیتری، نیم لیتری، لیوانی و ۲۰ لیتری و خط تولید بطری پت ۱.۵ لیتری و نیم لیتری است. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها