رشته‌های اهداف پروازی و تراپ تیراندازی در کیش راه‌اندازی می‌شود



دبیر هیات تیراندازی جزیره کیش گفت: این هیات به دنبال راه اندازی رشته های اهداف پروازی و تراپ به منظور تکمیل این رشته ورزشی در جزیره است.

به گزارش صبح ساحل، «مسعود مرادی»، دبیر هیات تیراندازی جزیره کیش با بیان اینکه فعالیت هیات تیر اندازی از سال ۱۳۸۸ شروع شده و در این مدت با فراز و نشیب های فراوان فعالیت خود را ادامه داده است، گفت: هم اکنون این هیات رویکرد جدید توسعه فعالیت ها و زیرساخت ها را در پیش گرفته و برای تحقق آن نیازمند حمایت است.

وی اضافه کرد: علاوه بر فعالان بخش خصوصی، سازمان منطقه آزاد، شرکت عمران، آب و خدمات و مرکز وزش و تفریحات سالم نیز باید یاریگر این هیات در تحقق اهداف این هیات از جمله راه اندازی ۲ رشته اهداف پروازی و تراپ و همچنین ایجاد مرکز تیراندازی تفریحی در سواحل باشند.

دبیر هیات تیراندازی کیش افزود: اهداف پروازی و تراپ به منظور تشکیل تیم منسجم تیراندازی جزیره، کشف و پرورش استعدادها و تربیت قهرمانان ملی و بین المللی انجام می شود.

وی یادآور شد: ایجاد مرکز تیراندازی تفریحی در سواحل کیش نیز برای استفاده گردشگران از این ورزش راه اندازی می شود تا بتوانیم به عنوان بخشی از این جزیره گردشگری علاوه بر افزایش جذابیت‌های تفریحات ورزشی باعث افزایش مدت زمان ماندگاری مسافران نیز شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها