با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و فرماندهی بسیج سازندگی هرمزگان صورت گرفت؛

امضای تفاهم نامه احداث ۳۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان میناب



مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از انعقاد تفاهم نامه احداث ۳۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان میناب با اداره کل و بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «یوسف عابدینی»، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با اشاره به امضای این تفاهم نامه گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای محرومیت زدایی از روستاهای شرق استان،حداکثر  تا پایان سال آینده 30 کیلومتر از راههای روستایی در شهرستان میناب احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

عابدینی با تقدیر از مجموعه فنی و محرومیت زدایی سازمان بسیج سازندگی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با امضای این تفاهم نامه راه های روستایی تلنگ ده گانه بطول ۱۳کیلومتر، راه منطقه محروم گوسمند بطول ۱۵کیلومتر و همچنین مسیر ارتباطی روستای علی آباد بخش سندرک بطول ۲کیلومتر به بهره برداری می رسد.

وی افزود: توسعه راه‌های روستایی موجب ارتقاء کیفیت ارائه خدمات و توسعه اقتصادی، اجتماعی و ... خواهد شد، لذا توجه به مناطق کمتر برخوردار و همچنین توجه به رفاه کاربران جاده ای در این مناطق از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

گفتنی است این تفاهم نامه با حضور «یوسف عابدینی»، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، مدیر فنی و محرومیت زدایی سازمان بسیج سازندگی و مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان میناب در محل اداره کل راهداری استان به امضاء طرفین رسید.

 

  امضای تفاهم نامه احداث ۳۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان میناب

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها