معاون اقتصادی رییس جمهور وارد کیش شد



معاون اقتصادی رییس جمهور از طریق فرودگاه بین المللی کیش وارد این جزیره شد.

به گزارش صبح ساحل، « محسن رضایی»، معاون اقتصادی رییس جمهور در سفر روز سه شنبه خود به جزیره کیش در همایش نشست تخصصی تامین مالی طرح ها و پروژه های پتروشیمی از طریق سیستم بانکی شرکت می کند.

نشست تخصصی تامین مالی طرح ها و پروژه های پتروشیمی از طریق سیستم بانکی یکی از ۲۳ نشست تخصصی سومین نمایشگاه پتروشیمی  کشور موسوم به رویداد نمایشگاهی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش در جزیره کیش است.

سومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشور با عنوان نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش دوشنبه شب با حضور جمعی از مسوولان، تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و فعالان عرصه صنعت پتروشیمی، نفت، پالایش، پتروپالایش و تامین کنندگان منابع مالی و بانک های کشور در نمایشگاه بین المللی جزیره کیش آغاز بکار کرد.

این رویداد از دو بخش نمایشگاه و نشست های تخصصی تشکیل شده است که بخش نمایشگاهی آن با حضور ۳۵۰ شرکت و بنگاه اقتصادی فعال در عرصه های " پتروپالایشی، پتروشیمی و پالایشی"، "سازندگان تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی" و" شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها" فعال هستند.بنگاه اقتصادی، هلدینگ و شرکت فعال در عرصه تولید و عرصه نفت و پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش، تامین کنندگان مالی و بانک ها هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها