اهدای ۱۷۸۹سری جهیزیه و کمک هدیه ازدواج به زوج های جوان هرمزگانی



مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: در راستای توسعه فرهنگ ازدواج آسان، تعداد ۹۳۸ سری جهیزیه به نوعروسان و ۸۵۱ فقره کمک هدیه ازدواج به دامادهای تحت حمایت اهدا شد.

         

به گزارش صبح ساحل، جلیل تراهی گفت: این توفیق را داریم که به مناسبت نیمه شعبان و میلاد منجی یگانه عالم بشریت حضرت مهدی عجل‌الله ‌تعالی ‌فرجه ‌الشریف، تعداد یک هزار و ۷۸۹ سری جهیزیه و کمک هدیه ازدواج در آستانه سال نو به زوج های جوان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تقدیم کنم.

تراهی افزود: از این تعداد ۹۳۸ سری جهیزیه کالا به نوعروسان و ۸۵۱ فقره کمک هدیه ازدواج به تازه دامادهای تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان می باشد که ارزش هر سری جهیزیه کالا ۲۰ میلیون تومان و هر فقره هدیه ازدواج ۱۰ میلیون تومان بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این مرحله بحمدالله آن چه به جوانان نیازمند در استان هرمزگان اهدا شد اعتبار ۱۸ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان از محل کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۸ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان هدیه از اعتبارات بنیاد مستعضفان انقلاب اسلامی بوده است و از تلاش های ارزشمند مهندس فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان و بختیاری ، رئیس کمیته امداد کشور برای تحقق این امر در آستانه سال نو تقدیر و تشکر می کنم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها