تزریق واکسن کرونا به بیش از سه هزار دانش‌آموز در جزیره کیش



 رییس اداره آموزش و پرورش کیش گفت: بیش از سه هزار دانش آموز در این جزیره علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، پرویز حیدری راد اظهارکرد: این تعداد شامل ۲ هزار و ۱۱ دانش آموز پنج تا ۱۲ سال و یک هزار و ۳۱ دانش آموز ۱۲ تا ۱۸ سال تست که توسط کادر درمان جزیره علیه این ویروس واکسینه شده اند.
وی اضافه کرد: هم اکنون میانگین تزریق واکسن کرونا بین دانش آموزان پنج تا ۱۲ سال حدود ۲۸ درصد و دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال نیز ۸۳ درصد است.
رییس اداره آموزش و پرورش کیش افزود: انتظار می رود با توجه به بازگشایی مدارس و الزام واکسیناسیون برای دانش آموزان، والدین با همکاری کادر درمان فرزندان خود را برای تزریق واکسن به مرکز واکسیناسیون جزیره کیش ببرند.
وی یادآور شد: تا ۹۹ درصد از ۵۲۰ معلم جزیره کیش نیز دُزهای دوم و سوم واکسن خود را دریافت کرده اند و انتظار می رود طی چند روز آینده این میزان به ۱۰۰ درصد برسد.

 

همچنین براساس آخرین آمار منتشرشده ازسوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، تاکنون 3میلیون و 406هزار و 639دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است. از این تعداد، یک میلیون و 489هزار و 101دوز اول، یک میلیون و293هزار و 114دوز دوم و 624هزار و 424دوز سوم تزریق شده است.

 


۱۴ فروردین همزمان با سراسر کشور مدارس کیش مجددا بازگشایی و تحصل در آنها حضوری شد و تا کنون ۴۰ درصد از دانش آموزان در مدارس حاضر شدند.


این جزیره دارای ۵۱ مدرسه شامل ۲۳ مدرسه دولتی و ۱۸ مدرسه خصوصی با ۳۶۷ کلاس درس (۲۶۸ کلاس مدارس دولتی و ۹۹ کلاس مدارس خصوصی) است؛ در این مدارس ۹ هزار و ۷۷۵ دانش آموز مشغول تحصیل بوده که هشت هزار و ۳۶۰ نفر در مدارس دولتی و یک هزار و ۴۱۵ نفر در مدارس خصوص مشغول علم آموزی هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها