26 تن روغن خوراکی احتکارشده در بندرعباس کشف شد



فرمانده انتظامي استان هرمزگان از کشف 26 تن روغن خوراکی احتکار شده به ارزش 16 میلیارد ریال در یکی از محلات حاشیه ای شهرستان بندرعباس خبرداد. 
 
به گزارش صبح ساحل، سردار "غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر بیان کرد: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با پدیده احتکار و مبارزه بی امان و مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی، با انجام گشت زنی های  هدفمند در یکی از مناطق حاشیه ای بندرعباس یک انبار احتکار کالاهای اساسی را شناسایی و موضوع را در دستور کار قراردادند.
وی افزود: ماموران پس از بررسی دقیق موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با حضور نمایندگان سازمان صنعت و معدن استان به محل اعزام ودر بازرسی از انبار مورد نظر 26 تن روغن خوراکی احتکار شده  کشف و ضبط کردند.
این مقام انتظامی استان ارزش این محموله سنگین احتکار شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 16 میلیارد  ریال عنوان کرده و اظهار کرد: تلاش پلیس برای شناسایی ودستگیری عاملان احتکار این کالای اساسی ادامه دارد.
 
گفتنی است که پیش از این، معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان اعلام کرد: در بازرسی گسترده یک روز گذشته از واحدهای صنفی استان، تاکنون ۱۴ پرونده تخلف روغن در استان تشکیل شده است.
 
همچنین طی روزهای گذشته با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی شهرستان میناب نیز در بازرسی از یکدستگاه خودرو 3 هزار و 680 لیتر روغن خوراکی قاچاق کشف و ضبط شد. فرمانده انتظامی شهرستان سیریک نیز از کشف ۱۶ هزار و ۵۰۰ لیتر روغن نباتی قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها