در ششمین روز از هفته مالیات و فرهنگ سازی مالیاتی؛

پارک ساحلی بندرلنگه، بعد از بهره‌برداری نام‌گذاری شد



درششمین روز از هفته مالیات و فرهنگ سازی مالیاتی، از تابلو پارک ساحلی بندرلنگه رو نمایی شد.

به گزارش صبح ساحل، تابلوپارک ارمغان مالیات شهرستان بندرلنگه توسط مدیرکل امورمالیاتی استان و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداربندر لنگه، معاونین و مسئولین اداره کل امورمالیاتی هرمزگان “شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندرلنگه و دیگر اقشار بندرلنگه رونمایی شد.

«رضا آخوند زاده»، مدیرکل امورمالیاتی استان هرمزگان در مراسم آیین رونمایی تابلو پارک ارمغان مالیات شهرستان بندرلنگه گفت: افتتاح پروژه هایی از محل مالیات برارزش افزوده موجب می شود که مردم آثار پرداخت مالیات را ببینند و با رغبت بیشتری جهت پرداخت مالیات اقدام کنند.

وی در ادامه از احداث خیابانی در محله حسین آبادبندر لنگه خبر داد و گفت: بزودی مردم فهیم این شهرستان شاهد بهره برداری این خیابان با نام ارمغان مالیات خواهند بود.

آخوندزاده خاطر نشان کرد: احداث پارک و فضای سبز درمناطق مختلف استان برنامه‌ای درراستای توسعه عمرانی است و افزود: مردم باید به صورت ملموس نقش چشمگیر مالیات را در عمران و آبادانی در شهرها و روستاها ببینند. وی تاکید کرد: تبیین آثار پرداخت مالیات و تشریح زیرساخت های مهم شهری و روستایی که از محل مالیات تامین می شود، تاثیر بسزایی در افزایش مشارکت مردم در ارائه اظهارنامه های مالیاتی و پرداخت مالیات دارد.

   

بهنام مقیمی لنگه

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها