استاندار هرمزگان تاکید کرد:

راه‌اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون برای تکمیل واکسیناسیون فرهنگیان



استاندار هرمزگان گفت: با توجه به درپیش بودن آغاز سال تحصیلی جدید بر راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون معلمان، اساتید، دانش آموزان و ایمن سازی اماکن آموزشی تاکید کرد.

به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا که به صورت ویدوکنفرانس به ریاست رئیس جمهور برگزار شد افزود: برای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا در استان هرمزگان نیز مراکز تجمیعی واکسیناسیون برای کادر آموزش شامل معلمان و دانش آموزان و دانشجویان دایر شود تا زمان آغاز دوره تحصیلی نگرانی در این موضوع نداشته باشیم.

وی استفاده از ماسک را برای همه در تمامی مکان‌های عمومی لازم دانست و افزود: باید توجه داشت که عادی پنداری در این شرایط برای همه ما سخت خواهد بود و همچنان رعایت نکات بهداشتی، فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و تزریق دُز یادآور واکسن تنها راه‌های حفظ سلامت عمومی جامعه است.

 

گفتنی است که سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بنا بر اعلام وزارت بهداشت در آخرین رنگ بندی شیوع کرونا، شهرستان‌های بستک، بندر خمیر و میناب در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار گرفت.

به گزارش صبح ساحل، «دکتر فاطمه نوروزیان»، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: اکنون شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، کیش، حاجی آباد و رودان در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: شهرستان‌های جاسک، قشم و پارسیان در وضعیت زرد شیوع کرونا و شهرستان‌های بوموسی، بشاگرد و هرمز نیز در وضعیت آبی هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها