بازدید دادستان مرکز استان از نیروگاه سیکل ترکیبی ایسین بندرعباس



دادستان مرکز استان به اتفاق مدیرکل بازرسی استان و مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق از نیروگاه سیکل ترکیبی ایسین بندرعباس بازدید کرد.
       
   
به گزارش صبح ساحل، احمدی منش دادستان مرکز استان هرمزگان، مختاری بازرس کل استان هرمزگان و مهرانی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان از نیروگاه سیکل ترکیبی ایسین شهرستان بندرعباس بازدید به عمل آوردند و بحث و تبادل نظر پیرامون سختی ها و مشکلات نیروگاه های استان در تولید برق صورت گرفت.
در این بازدید میدانی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان از عملکرد و وضعیت نیروگاه های هرمزگان در تولید برق در زمان پیک بار تابستان سال جاری به صورت تفصیلی گزارشی را ارائه کردند.
مهرانی با بیان نقش ساخت داخل در تامین قطعات موجود نیروگاهی در سال جاری و بهره مندی حداکثری از پتانسیل شرکت های دانش بنیان جهت افزایش توان تولیدی واحدها در نیروگاه های ایسین و بخار بندرعباس، افزود: نیروگاه های استان در تولید برق پایدار و مطمئن از آمادگی صد در صدی برخوردار هستند.
همچنین در این بازدید دادستان مرکز استان و مدیرکل بازرسی استان درخصوص اتصال هر چه سریعتر مخازن سوخت گازوییل نیروگاه ایسین به خط لوله انتقال فراورده های نفتی تاکید و در جهت جلوگیری از هدر رفت انرژی و افزایش توان تولیدی برق کشور و همچنین در راستای پیگیری جدی اجرای طرح توسعه بخش بخار نیروگاه ایسین دستورات لازم را صادر نمودند.
   
بازدید دادستان مرکز استان از نیروگاه سیکل ترکیبی ایسین بندرعباس
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها