5 ماهه نخست امسال:

کشف 24 تن انواع موادمخدر در هرمزگان



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 24 تن انواع موادمخدر در 5 ماهه نخست امسال در استان خبر داد. 
         
به گزارش صبح ساحل، سردار "غلامرضا جعفری" در تشریح اقدامات و کشفیات مواد مخدربیان داشت: مأموران انتظامی استان هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی و اجرای مستمر طرح های پاکسازی نقاط و محلات آلوده استان در پنج ماهه نخست امسال موفق شدند،377 دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف کنند .
وی با اشاره به اینکه در این مدت 24 تن انواع موادمخدر در استان کشف شده، افزود:این مقدار مواد کشف شده شامل 21 تن و 524 کیلو تریاک، یک تن و 675 کیلو حشیش ، 67 کیلو هرویین ، 760 کیلو شیشه و 47 کیلو سایر مواد می باشد .
این مقام انتظامی استان تعداد معرفی معتادان کارتن خواب به مراکز درمانی و بازپروری را 378 نفر عنوان کرد و اذعان داشت: در پنج ماهه اول امسال 784 مرحله طرح های پاکسازی محلات و نقاط آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی استان اجرا و در این طرح ها 13 تن و 252 کیلو انواع مواد کشف شده است.
وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری با تلاش های بی وقفه و شبانه روزی مجموعه انتظامی استان 12 باند قاچاق مواد مخدر متلاشی ، یک قاچاقچی حذف، 411 قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ دستگیر ، 461 باب منزل پاکسازی و 886 خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائي معرفی شده اند.
فرمانده انتظامي هرمزگان در خصوص میزان توقیف اموال و دارایی های قاچاقچیان مواد مخدر بیان داشت : در پنج ماهه نخست امسال با هماهنگی مقام قضائي 28 فروند لنج به ارزش 560 میلیارد تومان ، 377 دستگاه خودرو به ارزش 226 میلیارد تومان و 51 میلیارد تومان املاک و مستغلات باارزش از قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ توقیف شده است.
این مقام انتظامی استان در پایان مجموع اموال کشف و توقیف شده از قاچاقچیان مواد مخدر را هزارو 59 میلیارد تومان عنوان کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها