پلیس هرمزگان:

عاملان قتل جوان 22 ساله اهل افغانستان، دستگیر شدند



پلیس آگاهی استان هرمزگان 3 نفر از عاملان قتل یک جوان در کمتر از 24 ساعت پس از ارتکاب جرم را شناسایی و دستگیر کردند.

    

    
سردار"غلامرضا جعفری" فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشريح جزئيات اين خبر بیان داشت: در پي بروز یک مورد اختلافات و درگیری خانوادگي بين تعدادي تبعه افغان و قتل یک جوان 22 ساله تبعه افغانستان بوسيله سلاح سرد در حوزه پاسگاه مرکزي شهرستان بندرعباس و متواری شدن قاتلان، پيگيري موضوع بصورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود : با تلاش همه جانبه کارآگاهان پليس آگاهي استان پس از انجام اقدامات فني و پليسي و رصد اطلاعاتي در کمتر از 24 ساعت پس از وقوع قتل، مخفیگاه متهمان در یکی از شهرستانهای استان کرمان شناسايي و با هماهنگي قضائي و همکاري پلیس آن شهرستان در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه 3 نفر از عاملان قتل دستگير شدند.
سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت : متهمان دستگير شده به بندرعباس انتقال که در بازجویی های بعمل آمده با توجه با مدارک مستدل پلیس صراحتا به جرم ارتکابي اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند.
این مقام انتظامی استان از عموم مردم فهيم استان خواست تا در برابر ارتکاب هرگونه جرايم همانند گذشته با احساس مسئوليت اجتماعي، پليس را در شناسايي ، کنترل و کشف جرايم ياري کنند و همچنین خانواده ها نیز در آموزش و فراگيري و استفاده از تکنيک هاي کنترل خشم به جوانان با هدف پیشگیری از بروز چنين حوادثي از هیچ تلاشی فروگزار نباشند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها