کارگاه ادبیات نمایشی در پلاتو آفتاب بندرعباس برگزار می‌شود



رئیس انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان از برگزاری کارگاه ادبیات نمایشی با تأکید بر ساختار درام و روایت با حضور دکتر یدالله آقاعباسی مدرس، کارگردان و نویسنده تئاتر در پلاتو آفتاب بندرعباس خبر داد.

     

به گزارش صبح ساحل، حسین کریمی گفت: کارگاه ادبیات نمایشی (نمایشنامه‌نویسی) با تأکید بر ساختار درام و روایت با حضور دکتر یدالله آقاعباسی پژوهشگر، نویسنده، مدرس و کارگردان تئاتر از ۱۴ تا ۱۷ شهریور در دو نوبت صبح (ساعت ۱۰ الی ۱۳) و عصر(ساعت ۱۸ الی ۲۱) به همت اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و انجمن هنرهای نمایشی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم افتتاحیه این کارگاه امشب (۱۴شهریور) ساعت ۲۰ با حضور "دکتر یدالله آقاعباسی"، مدرس کارگاه، "کاظم نظری" مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، "محمدحسین اسماعیلی" مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت ارشاد و "اسماعیل جهانگیری" مدیرکل این نهاد برگزار می‌شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان با اشاره به مشکل کمبود نمایشنامه‌نویس در کشور و به خصوص استان هرمزگان مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: کارگاه ادبیات نمایشی در راستای ارتقا سطح کیفی دانش علمی هنرجویان و هنرمندان در زمینه نمایشنامه‌نویسی است. این کارگاه‌ها در صورت تداوم می‌تواند در این زمینه کارگشا باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها