دستگیری عامل قدرت نمایی با اسلحه در بندرعباس



جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح گرم و کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز و یک دستگاه موتورسیکلت هزار سی سی قاچاق از متهم در کمتر از ۱۲ ساعت در شهرستان بندرعباس خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ مهرداد مشوق در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال انتشار کلیپ و تصاویری از خشونت طلبی و قدرت نمایی فردی با اسلحه در یکی از شبکه های اجتماعی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده در این خصوص تحقیقات ویژه و گسترده ای را انجام و در نهایت متهم را در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و در بررسی از مخفیگاه نامبرده یک عدد کلت کمری غیرمجاز و یک‌ دستگاه موتورسیکلت هزار سی سی قاچاق کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های اصلی پلیس رصد تحرکات اراذل و اوباش در فضای مجازی است که عمدتاً این افراد با انتشار تصاویر و فیلم هایی از اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت نمائی، جلب توجه و اعلام وجود می‌کنند که پلیس با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات فرصت عرض اندام را از آنان می گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها