رییس اداره سلامت خانواده سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز:

بیش از ۵۰ کارگاه آموزش سلامت جسم ویژه شهروندان مناطق محروم برگزار شد



رییس اداره سلامت خانواده سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز از برگزاری بیش از 50 کارگاه آموزشی را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز در فرهنگسراها، خانه‌های محلات و پایگاه‌های سیار سلامت جسم در محلات کم برخوردار شیراز خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، «مهناز زارع»، رییس اداره سلامت خانواده سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز گفت: سلامتی و حفظ سلامتی نعمتی بی بدیل و بدون جایگزین بوده و در دین مبین اسلام نیز از سلامتی به عنوان بزرگترین نعمت یاد شده است.


زارع در ادامه با اشاره به اینکه خودمراقبتی موضوعی فردی است، اضافه کرد: تلاش در راستای آموزش‌های خود مراقبتی به شهروندان لازم بوده زیرا آموزش مهارت‌های سالم زیستن در حوزه جسمانی در جامعه اثرگذار است.

وی افزود: تلاش برای آموزش همگانی و توانمند سازی  در این حوزه از روش های مؤثر افزایش خودمراقبتی است که منجر به ارتقای سلامت در عموم خواهد شد.


زارع با بیان اینکه به همین منظور طی شش ماه نخست امسال (1401) بیش از 50 کارگاه آموزشی را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز در فرهنگسراها، خانه‌های محلات و پایگاه‌های سیار سلامت جسم در محلات کم برخوردار شیراز برگزار کردیم.


رییس اداره سلامت خانواده سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز استقبال از این کارگاه‌ها را بسیار قابل قبول خواند و بیان کرد: قریب به  ده هزار نفر از این خدمات بهره مند شدند و این در حالی بوده که این ویژه برنامه به طور مستمر برای شهروندان شیرازی اجرا خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها