مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان:

امیدوارم میزبان شایسته ای برای تیم های شرکت کننده باشیم



مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان گفت: رقابت‌های تور آزاد والیبال ساحلی آسیا به میزبانی بندرعباس که با تلاش های شبانه روزی اداره کل ورزش و جوانان استان ، فدراسیون والیبال،  استانداری هرمزگان، نمایندگان استان ، هیات والیبال استان و همکاری ارگان های مختلف مثل فولاد و شهرداری بندرعباس  در دو زمین مجتمع ورزشی ساحلی سورو در بندرعباس آغاز شده است.


به گزارش صبح ساحل، مظفر مهری خادمی نسب افزود: دراین دوره تیم هایی از کشورهای هند، استرالیا و ژاپن، هنگ کنگ، قزاقستان، تایلند،چین، قطر و ایران شرکت کرده اند که با توجه به ظرفیت و پتانسیل  استان هرمزگان خصوصا شهر بندرعباس در ورزش های ساحلی و دریایی  هماهنگی هایی جهت برگزاری و میزبانی مسابقات آسیایی و بین المللی را در حوزه ساحلی ودریایی انجام شد.


مهری خادمی نسب بیان داشت: متقاضیان میزبانی این مسابقات کیش و کشور قطر بودند که با توجه به ظرفیت‌های شهر بندرعباس،  فدراسیون والیبال آسیا، و فدراسیون والیبال کشور و وزارت ورزش و جوانان ، بندرعباس را به عنوان میزبان این بازی ها انتخاب کرد.


وی عنوان کرد: امید است بتوانیم میزبان شایسته ای برای تمام تیم هایی باشیم که برای مسابقات به هرمزگان سفر کرده اند و میزبانی این مسابقات برای ورزشکاران ، مربیان و داورهای ما در رشته های والیبال ساحلی کلاس آموزشی خوبی است و می توانیم برای مسابقات جهانی و المپیک آماده شویم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها