نام‌نویسی ۱۰ هزار و ۷۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در میناب



 معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: ۱۰ هزار و ۷۰۰  متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ثبت نام کردند که از این تعداد تاکنون بیش از پنج هزار نفر تایید نهایی شده‌اند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، مجید سلحشور افزود: همچنین شرایط پنج هزار و ۷۰۰ نفر از متقاضیان مسکن در میناب نیز در حال بررسی است و ۶ هزار و ۵۰۰ قطعه تفکیک شده آماده واگذاری به مردم است .

وی با اشاره به بررسی وضعیت شهرستان میناب در حوزه مسکن بیان کرد: کمبود مسکن و افزایش اجاره بها در این شهرستان به یک مشکل و دغدغه اصلی مردم تبدیل شده است که با پیشرفت طرح ملی مسکن امیدواریم این دغدغه تا حدودی رفع شود .

فرماندار ویژه میناب اظهار داشت: اجرای طرح ملی مسکن برای اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند در شهرستان با سایر شهرها فاصله زیادی دارد که نیاز است در این خصوص اقدام‌های بیشتری انجام گیرد.

وی تاکید کرد: طرح ملی مسکن در شهرستان میناب باید به صورت جدی پیگیری و دنبال شود و امید است نهضت ملی مسکن موجب خرسندی و رضایت‌مندی مردم و همچنین کاهش قیمت مسکن شود تا همه اقشار جامعه بتوانند با حداقل هزینه صاحب خانه شوند .

 

گفتنی است که 14آبان‌ماه جاری، استاندار هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی طرح احداث 2 هزار واحد نهضت ملی مسکن در میناب خبر داد.

وی با بیان این که هرمزگان پیشتاز واگذاری قطعات ویلایی به طرح مسکن ملی در کشور است، عنوان داشت: امروز طرح نهضت ملی مسکن در میناب آغاز و 2 هزار قطعه 250 متری تقدیم مردم شد، زمین‌هایی که در شهر میناب جانمایی شده و تا 1045 قطعه 250 متری به متقاضیان این طرح در میناب واگذار خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها